Beantwoord

Betalingsregeling


Hoe kan ik een betalingsregeling treffen?
icon

Beste antwoord door Skyrider 13 februari 2017, 21:56

Goedenavond Has0ow.

Je kunt (mits je aan de voorwaarden voldoet) heel gemakkelijk een betalingsregeling aanvragen.

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je niet meteen je factuur kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen zodat je je factuur in delen betaalt.

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
• Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
• Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
• Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
• Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en
diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.



Indien het niet lukt, of nog niet helemaal duidelijk is. Laat het ons weten!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Has0ow.

Je kunt (mits je aan de voorwaarden voldoet) heel gemakkelijk een betalingsregeling aanvragen.

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je niet meteen je factuur kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen zodat je je factuur in delen betaalt.

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
• Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
• Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
• Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

Alvast goed om te weten
• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling.
• Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden.
• Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
• Je krijgt een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en
diensten van derde partijen.
• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
• Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.
• Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.



Indien het niet lukt, of nog niet helemaal duidelijk is. Laat het ons weten!

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bij een regeling moet je het bedrag zelf overmaken of gaat dat automatisch?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Blondie 5,

Ik zie dat je normaal gesproken betaalt via acceptgiro, dat betekent dat je bij een betalingsregeling ook op die manier betaalt! De gekozen betaalwijze is dus ook de manier waarop de betalingsregeling loopt!

Heb je meer vragen, laat het dan gerust weten. 🙂
Ja hoot het is helemaal duidelijk hartelijk dank

Reageer