Beantwoord

Betalingsregeling

Hoi, ik zou graag een betalingsregeling willen aanvragen voor mijn aankomende factuur? Ik zie nu al dat ik het niet in 1x kan betalen, Is dit mogelijk? Zoja, Wanneer is dit mogelijk en in hoeveel termijnen? Ik heb van alles geprobeerd online maar het lukt me echt niet
icon

Beste antwoord door Seccie 10 januari 2019, 23:29

Hallo @Abdullah001,

Je kunt zelf inloggen op My T-Mobile, vervolgens kun je daar facturen en de status bekijken.
Als je een factuur nog niet voldaan hebt, dan zie je daar een knop waarmee je een betalingsregeling kunt aanvragen. Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo @Abdullah001,

Je kunt zelf inloggen op My T-Mobile, vervolgens kun je daar facturen en de status bekijken.
Als je een factuur nog niet voldaan hebt, dan zie je daar een knop waarmee je een betalingsregeling kunt aanvragen. Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag.
@Seccie waar moet dat precies staan dat knopje zou je daar bv een doto of iets van kunnen sturen?
Reputatie 3
Badge +2
Abdullah001 schreef:

@Seccie waar moet dat precies staan dat knopje zou je daar bv een doto of iets van kunnen sturen?

Hi @Abdullah001,

hier een voorbeeld,

Heel erg bedankt @h.charkaoui hoop dat het me lukt en dit kan ik pas aanvragen zodra mijn factuur online staat toch?
Reputatie 7
Badge +19
Hi ABdullah,

Dat klopt inderdaad. 🙂

Reageer