Beantwoord

Betalingsregeling

  • 3 februari 2019
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Ik probeer al anderhalve week een betalingsregeling aan te vragen en ik krijg het niet voor elkaar. Hij geeft continu de melding “oops er is iets mis gegaan”

help!
icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2019, 14:27

Hi Kim,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen. Je kan daardoor geen nieuwe aanvragen. Je moet eerst het openstaande bedrag van je vorige betalingsregeling voldoen, deze hebben we geprobeerd af te schrijven, maar was mislukt. Als dat is voldaan kun je een nieuwe betalingsregeling aanvragen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je al een betalingsregeling hebt lopen. Je kan daardoor geen nieuwe aanvragen. Je moet eerst het openstaande bedrag van je vorige betalingsregeling voldoen, deze hebben we geprobeerd af te schrijven, maar was mislukt. Als dat is voldaan kun je een nieuwe betalingsregeling aanvragen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer