Beantwoord

Betalingsregeling

hallo ik probeer een betalingsregeling te regelen op mijn tmobile ma dat lukt niet de site geeft aan dat er een fout is...
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2019, 12:07

Hi Klaskuh,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niet in aanmerking komt voor een betalingsregeling, omdat je er nog een hebt lopen. Je hebt daarvan nog een bedrag van 42,55 openstaan en die moet eerst voldaan worden voordat je een nieuwe regeling kan aanvragen. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je precies wat er nog openstaat. Laat je even weten of het zo lukt?

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @klaskuh Voldoe je wel aan de voorwaarden?

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Klaskuh,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je niet in aanmerking komt voor een betalingsregeling, omdat je er nog een hebt lopen. Je hebt daarvan nog een bedrag van 42,55 openstaan en die moet eerst voldaan worden voordat je een nieuwe regeling kan aanvragen. Als je op My T-Mobile kijkt dan zie je precies wat er nog openstaat. Laat je even weten of het zo lukt?

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer