Beantwoord

betalingsregeling

• 10 juli 2019
  • 4 reacties
  • 602 Bekeken

ik probeer een betalingsregeling te treffen voor drie maanden, maar steeds als ik de aanvraag wil bevestigen staat er dat er een fout is opgetreden. Mijn aansluiting is geblokkeerd, dus kan ik ook niet bellen.. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2019, 09:53

Hoi @Lynaad,

Het spijt me, maar we kunnen geen betalingsregeling treffen voor jou op dit moment. Ik zie dat je hier gisteren ook al contact over hebt gehad met mijn collega Bianca en zij had het hier inderdaad bij het juiste eind. Op dit moment moet de huidige achterstand dus worden voldaan, waarna we weer kunnen kijken wat er mogelijk is voor de factuur van 9 juli. Ik kan hierin niets garanderen, maar op dit moment is het dus belangrijk dat de achterstand voldaan wordt, alvorens blokkades worden opgeheven en er misschien wat gedaan kan worden met de laatste factuur. Hopelijk lukt dit!

Als je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Lynaad,

Welkom op de community. Dit is een klant helpt klant forum. Het is dus een plaats waar klanten elkaar kunnen helpen. Webcare leest hier mee en reageert doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Ik begrijp dat dat erg lang is als je geblokkeerd bent. Als je internet hebt dan zou je een chat kunnen starten. Je komt bij de optie via de pagina bij deze link. Onderaan heb je een chatoptie.

Anders is het wellicht mogelijk om naar een T-Mobile shop te gaan. Dat is over het algemeen sneller, dan via deze community.

Zelf zou ik je graag verder helpen, maar als medeklant mag ik niet bij klantgegevens of kan ik in de systemen van T-Mobile. Bovenstaande opties helpen je dus echt het snelste. Mocht je liever op de webcare wachten, dan kan dat uiteraard. Het helpt dan om jouw klantnummer te koppelen aan jouw forumaccount. Dit doe je door naar jouw profiel te gaan. Klik hiervoor rechtsboven op de gekleurde cirkel met in jouw geval de 'L' erin.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lynaad,

Ik wil je daar graag bij helpen! Wil je een betalingsregeling van 2 of 3 maanden? Laat het mij weten dan maak ik een regeling aan voor je!
3 maanden!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Lynaad,

Het spijt me, maar we kunnen geen betalingsregeling treffen voor jou op dit moment. Ik zie dat je hier gisteren ook al contact over hebt gehad met mijn collega Bianca en zij had het hier inderdaad bij het juiste eind. Op dit moment moet de huidige achterstand dus worden voldaan, waarna we weer kunnen kijken wat er mogelijk is voor de factuur van 9 juli. Ik kan hierin niets garanderen, maar op dit moment is het dus belangrijk dat de achterstand voldaan wordt, alvorens blokkades worden opgeheven en er misschien wat gedaan kan worden met de laatste factuur. Hopelijk lukt dit!

Als je nog andere vragen voor ons hebt, dan horen we het graag!

Reageer