Beantwoord

betalingsregeling

  • 22 juli 2019
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Hoi!

Het lukt me steeds niet om een betalingregeling te treffen via myTmobile. Graag wat hulp hierbij!

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2019, 14:10

Hi Roos,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je vandaag een betaling hebt gedaan. Je kunt nog geen betalingsregeling aanvragen, omdat je een betaling hebt gedaan. Als we je betaling verwerkt hebben, kun je een regeling aanvragen. Dat kan na 24 uur. Dus je kan het morgen weer proberen, mocht het dan niet lukken trek dan even aan de bel en laat ons weten in hoeveel termijnen je wil betalen 2 of 3.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Roos1994 Welkom in de community op deze ☀️ Zonnige dag.

Heb je de voorwaarde ook gelezen?
Kom je er voor in aanmerking maar lukt het nog niet moet je even wachten tot een moderator reageert om je te helpen.
Lees hier meer informatie
Veel succes!

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roos,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je vandaag een betaling hebt gedaan. Je kunt nog geen betalingsregeling aanvragen, omdat je een betaling hebt gedaan. Als we je betaling verwerkt hebben, kun je een regeling aanvragen. Dat kan na 24 uur. Dus je kan het morgen weer proberen, mocht het dan niet lukken trek dan even aan de bel en laat ons weten in hoeveel termijnen je wil betalen 2 of 3.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer