Beantwoord

betalingsregeling

  • 31 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Momenteel is mijn simkaart geblokkeerd. Ik zou graag voor het openstaande bedrag een regeling willen treffen, maar door de blokkade kan ik ook de klantenservice niet bereiken. Op my tmobile krijg ik een foutmelding als ik een regeling probeer te treffen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 september 2019, 10:23

Hoi @jan999,

Ik zie dat je gister contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft de algemene blokkade eraf gehaald, met daarbij het advies zo snel mogelijk te betalen omdat we een volgende blokkade niet verwijderen. Hopelijk gaat het zo helemaal lukken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @jan999,

Ik zie dat je gister contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft de algemene blokkade eraf gehaald, met daarbij het advies zo snel mogelijk te betalen omdat we een volgende blokkade niet verwijderen. Hopelijk gaat het zo helemaal lukken!

Reageer