Beantwoord

Betalingsregeling

• 16 september 2019
  • 4 reacties
  • 429 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Graag wil ik voor mijn openstaande factuur een betalingsregeling aanvragen, er wordt op de website van alles gerept dat het makkelijk is maar helaas zie ik de optie niet, en jammer genoeg kan ik ook geen email daarover sturen wat ik persoonlijker vind dan dit.
Mijn klantnummer is in ieder geval 1.17988203 en ik hoop dat iemand mij daarmee kan helpen.
Wil graag die factuur in 3 of 4 termijnen voldoen en dan is het rond.
Alvast bedankt voor de hulp!
icon

Beste antwoord door David 17 september 2019, 16:07

Hoi @Jetty35,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en zie op dit moment waarom het niet lukt om een betalingsregeling aan te vragen. Aangezien het om een wat gevoelige informatie gaat stuur ik je een privébericht met meer informatie waarom dit niet lukt en wat er op dit moment moet gebeuren.

Je kunt op het privébericht reageren en dan praten we daar verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jetty35 Welkom in de community van T-mobile.

Ik heb wat tekst met uitleg op de site gevonden.

Copy-past
Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?
  • Als je openstaande saldo € 50,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen
Alvast goed om te weten
  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn.
Kom je er zo uit?
Groetjes.
Hallo Cristien :-)

Dank je wel voor je reactie. Helaas had ik die tekst ook al gevonden, dan kom ik echter in een soort loop maar nergens die optie helaas :-(
Ik heb dus echt even iemand nodig van T-mobile zelf die hier induikt en mij assisteert
Reputatie 7
Badge +20
@Jetty35 Helaas, Morgen zijn de moderators er weer. Ik zal ze wijzen op dit onderwerp.
Meestal reageren ze (mits niet te druk) binnen de 24/48 uur.

Voor straks ‘slaap lekker’
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Jetty35,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en zie op dit moment waarom het niet lukt om een betalingsregeling aan te vragen. Aangezien het om een wat gevoelige informatie gaat stuur ik je een privébericht met meer informatie waarom dit niet lukt en wat er op dit moment moet gebeuren.

Je kunt op het privébericht reageren en dan praten we daar verder!

Reageer