Beantwoord

Betalingsregeling

• 27 september 2019
  • 15 reacties
  • 849 Bekeken

hallo,
brenda van webcare zou me helpen met een betalingsregeling in te voeren. Dit heeft ze niet gedaan. Ze heeft ook mijn bericht niet meer beantwoord. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door yordietje 27 september 2019, 12:31

Laat maar heb een mail gehad met de bevestiging!
Bekijk origineel

15 reacties

Het zou gaan om een openstaand bedrag van €200 ik had net een regeling aangevraagd via internet en die pakte die, maar dat ging over een bedrag van €92,13. Kan iemand me helpen? Om die andere bedrag er bij toe te voegen
Ik heb in mijn t-mobile een betalingsregeling aangemaakt kunnen jullie dit terugzien?
Laat maar heb een mail gehad met de bevestiging!
Hij staat alleen nog niet in het overzicht.
ik heb een regeling getroffen via my t-mobile. Alleen hij staat niet in my t-mobile het factuuroverzicht. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yordie,

Je betalingsregeling is goed gelukt. Dit kun je nu zelf ook terugzien op My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hoi, ik wil graag een betalingsregeling maar wanneer ik dit aanvraag in mijn account krijg ik een foutmelding. 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, ik wil graag een betalingsregeling maar wanneer ik dit aanvraag in mijn account krijg ik een foutmelding. 

Graag geen dubbele topics aanmaken...

hallo, ik wil graag een betalingsregeling aanvragen maar ik zie nergens de knop daarvoor.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Jeroen,

Waarschijnlijk was het proces al dusdanig ver gevorderd dat je dit niet meer zelf kon regelen. Ik heb het in ieder geval nu direct voor je geregeld en de betalingsregeling wordt nu voor je verwerkt. Dit is spoedig te zien op My T-Mobile. Ik heb 6 termijnen voor je gekozen, dat is het maximaal aantal termijnen wat er te kiezen is. 

De eerste termijn wordt volgende week donderdag afgeschreven. Houd er ook rekening mee dat er binnen een regeling geen uitstel meer kan worden gegeven, er komt een blokkade op servicediensten en gebruik in het buitenland (deze blokkade wordt automatisch opgeheven na het voldoen van de gehele regeling) en de nieuwe facturen moeten gewoon worden betaald. Als de regeling niet wordt nagekomen, dan vervalt de betalingsregeling uiteindelijk en moet het gehele bedrag alsnog in één keer worden betaald. 

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je!

Hi,

Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag.. ik kan niet goed vinden hoe ik in contact kan komen met een medewerker.

Ik heb een betalingsregeling open staan en die word netjes betaald maar nu zou ik voor een nieuwe rekening (de laatste) ook graag een betalingsregeling treffen. 

Ik hoor het graag!

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Mandylo 

Je zit hier helemaal goed met je vraag, ik ga je helpen!  Wanneer er al een betalingsregeling loopt is een uitstel van betaling óf het treffen van een nieuwe regeling niet mogelijk. Wanneer je jouw betalingsregeling altijd netjes betaalt wil ik natuurlijk met liefde kijken wat ik voor je kan betekenen en of hier wellicht een uitzondering voor gemaakt kan worden! Kun je mij in een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik gelijk voor je aan de slag! :grinning:

Ik heb je een privé bericht gestuurd!

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Mandy

@Evy ik heb je een bericht gestuurd 

Mvg 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Mandylo 

Ik ga er mee aan de slag! :grinning:

Reageer