Beantwoord

Betalingsregeling

• 24 december 2019
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Hi,

ik heb een betalingsachterstand op mijn regeling doordat er wat fout is gegaan met het storten van mijn salaris, zou ik een datum af kunnen spreken om het bedrag in zijn geheel te kunnen betalen ? Op het moment schikt dat niet i.v.m de kerstdagen.

jacquin

icon

Beste antwoord door CrisTien 24 december 2019, 16:14

Hallo @Jacquin Met een betalingsregeling krijg je nooit verder uitstel volgens de site.

Kan je het niet van iemand even lenen voor dat ze je helemaal blokkeren en er nog meer kosten bijkomen?

Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen) ze reageren meestal binnen de 24/48 uur. Maar door deze dagen kan het iets langer duren.

Lees Hier meer over betalen enz.

Groetjes en fijne kerstdagen.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jacquin Met een betalingsregeling krijg je nooit verder uitstel volgens de site.

Kan je het niet van iemand even lenen voor dat ze je helemaal blokkeren en er nog meer kosten bijkomen?

Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen) ze reageren meestal binnen de 24/48 uur. Maar door deze dagen kan het iets langer duren.

Lees Hier meer over betalen enz.

Groetjes en fijne kerstdagen.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Reageer