Beantwoord

Betalingsregeling

• 17 februari 2020
  • 5 reacties
  • 343 Bekeken

Ik zou graag een betalingsregeling van 3 maanden willen inzetten voor mijn openstaande bedrag. Dit werkt helaas niet doordat ik elke keer naar een website van T-Mobile word gestuurd die aangeeft dat er iets fout is gegaan. Kan ik zelf hier iets aan doen?

icon

Beste antwoord door Seccie 17 februari 2020, 22:46

Hoi @Mikevrolijk,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat vreemd dat je zoveel foutmeldingen krijgt tijdens het aanvragen van een betalingsregeling. Zou je eens kunnen uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen in de My T-Mobile omgeving? Krijg je dan nog steeds foutmeldingen? We horen het graag van je! 

Ik denk persoonlijke dat de snelste optie is om even contact op te nemen met de service kanalen van de T-Mobile klantenservice

In de FAQ van betalingsregelingen lees ik het volgende: 

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen voor je mobiele abonnement in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn. 

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen? 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Mike,

Leuke naam heb je lekker vrolijk! 

Ben je momenteel in Nederland? Dan zou je namelijk wel moeten kunnen internetten. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Als je in het buitenland dan werkt het niet omdat er bij een betalingsregeling standaard een blokkade wordt geactiveerd voor gebruik in het buitenland en service nummers. De blokkade wordt verwijderd zodra het openstaande bedrag is voldaan. Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Dag David,

Ik kan inderdaad nu zien op de My-Tmobile app dat mijn betalingsregeling is ingezet!

Echter vraag ik mij nog af of het normaal is dat de blokkade blijft? Mijn abonnement is namelijk nu afgesloten en kan dus niet bellen en niet op het internet! 

Bedankt voor je tijd en reactie!

Met vriendelijke groet,

Mike Vrolijk

Reputatie 7
Badge +20

Hi Mike,

Ik zie dat jouw betalingsregeling is aangevraagd op 17 februari en deze is ook (inclusief betaaldata) te zien op je My T-Mobile. Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Beste @Seccie,

Ik heb al op diverse platformen, mijn telefoon, laptop en pc, geprobeerd een betalingsregeling aan te treffen. Helaas krijg ik elke keer de zelfde fout melding! Dus helaas heb ik uit- en inloggen al geprobeerd met geen goed resultaat…

Ik zou morgen kunnen bellen, wilde dit vanmiddag al doen maar had toen alleen deze telefoon tot beschikking en die is helaas door deze omstandigheden geblokkeerd.

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Mikevrolijk,

Welkom bij de T-Mobile community. Wat vreemd dat je zoveel foutmeldingen krijgt tijdens het aanvragen van een betalingsregeling. Zou je eens kunnen uitloggen en vervolgens opnieuw inloggen in de My T-Mobile omgeving? Krijg je dan nog steeds foutmeldingen? We horen het graag van je! 

Ik denk persoonlijke dat de snelste optie is om even contact op te nemen met de service kanalen van de T-Mobile klantenservice

In de FAQ van betalingsregelingen lees ik het volgende: 

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen voor je mobiele abonnement in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn. 

Weet je zo voldoende, of kunnen we verder nog iets voor je betekenen? 

Reageer