Beantwoord

Betalingsregeling

• 20 maart 2020
  • 50 reacties
  • 1621 Bekeken

Ik wil graag een betalingsregeling treffen maar krijg dit op geen enkel manier geregeld op my tmobile. Dus hoop dat iemand mij hierbij kan helpen! Help!!

icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2020, 11:38

Hi @Lashe 

Je kan zelf heel eenvoudig een betalingsregeling aanvragen via My T-Mobile. Ga naar Facturen en klik op naar betalingsregeling. Daar kun je een regeling treffen voor 2 termijnen. Laat je weten of je zo verder komt?

Bekijk origineel

50 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Lashe 

Als je tegen de chatbox zegt ik wil een medewerker spreken dan kan je een bericht achterlaten voor een medewerker.

Hier vind je meer informatie over het aanvragen van een betalingsregeling.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/kan-ik-een-betalingsregeling-treffen/000216754

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lashe 

Je kan zelf heel eenvoudig een betalingsregeling aanvragen via My T-Mobile. Ga naar Facturen en klik op naar betalingsregeling. Daar kun je een regeling treffen voor 2 termijnen. Laat je weten of je zo verder komt?

Ik zie nu de optie maar er staat een 0 euro bedrag voor de komende 2 maanden als regeling,  waarom kan ik dit niet veranderen?

Reputatie 7
Badge +18

Voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen zijn een bedrag van minimaal 50 euro open staan hebben, als nieuwe klant moet je de eerste 3 facturen betaald hebben van je abonnement en je kan geen betalingsregeling treffen als zakelijke klant.

Ik voldoe aan alle voorwaarden, bedrag is hoger dan 50 euro, ben al jaren klant en ben geen zakelijke klant. Dit is ook de eerste keer dat Ik een regeling wil aanvragen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen voordat jullie mijn abonnement op blokkade zetten 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Sherina123 

Goed dat je tijdig aan de bel trekt! :smile: Geen zorgen, jij kan uiteindelijk een betalingsregeling aanvragen. In ons systeem staat het bedrag nog op 0. Als de het eerste incasso moment niet is gelukt, proberen we het op een later moment nog een tweede keer. Wanneer dit ook niet lukt, zal het openstaande bedrag zichtbaar zijn in ons systeem en kan je hier een betalingsregeling voor aanvragen! Dit kun je dan zelf heel makkelijk regelen via My T-Mobile

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je met alle liefde verder! 

Wanneer komt de betalingsregeling naar voren op My T-mobile na de 2e incasso? 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Sherina123 

Hier geef ik je graag meer duidelijkheid over! Ik zie dat het tweede incassomoment gisteren is geweest. Het kan 48 uur duren tot alles is verwerkt in ons systeem! :smile: 

Ik wil een regeling treffen, maar krijg uiteindelijk foutmelding. Is er een storing?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @shley2 

Voldoe je aan de voorwaarden?

Minimaal openstaande saldo van 50 euro, voor nieuwe klanten eerste 3 facturen moeten betaald zijn en je mag geen zakelijke abonnement hebben?

Probeer het anders eens via een andere browser.

Hallo @shley2 

Voldoe je aan de voorwaarden?

Minimaal openstaande saldo van 50 euro, voor nieuwe klanten eerste 3 facturen moeten betaald zijn en je mag geen zakelijke abonnement hebben?

Probeer het anders eens via een andere browser.

Blijf melding krijgen, sorry er ging iets mis.. dat krijg ik te zien.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @shley2 

Je kunt op dit moment geen betalingsregeling aanvragen, omdat je een betaling hebt gedaan. Als we je betaling verwerkt hebben, kun je een regeling aanvragen. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

hoi ik  wil een betaal regeling aan  vragen maar geeft steeds aan als ik wil aanvragen er is een fout  is opgetreden wat kan ik doen  en ik heb ook bedrag gekregen van 116 ik heb eerder betaal regeling gedaan waar een bedrag had betaal en gaf aan dat ik niet betaald had terwel dat wel heb gedaan wat kan ik doen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mieke17 

Geen zorgen ik denk graag met je mee! Als ik via jouw My T-Mobile een betalingsregeling probeer aan te vragen, dan krijg ik die optie wel. krijg je een foutmelding via de app of via desktopversie? Zou je ook een andere browser kunnen proberen? Mocht het niet lukken kun je dan aangeven in hoeveel termijnen je zou willen betalen dan kan ik het handmatig voor je aanvragen. Je kan kiezen uit minimaal 2 of maximaal 6 termijnen.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Ik zou in 2 termijnen willen betalen 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mieke17,

Ik wilde de betalingsregeling voor je doorvoeren, maar dit is niet mogelijk op dit moment. Je hebt eerder een betalingsregeling getroffen voor een andere factuur, ook van twee termijnen, maar daarvan is de tweede termijn nooit betaald. De betalingsregeling is daardoor komen te vervallen, maar dat is ook de reden waarom je geen betalingsregeling kunt treffen op dit moment. Sorry dat dit eerder niet al aan je is doorgegeven.

Als je de termijn van €54,54 alsnog betaalt, dan is het (nadat de betaling verwerkt is) weer mogelijk om via My T-Mobile zelf een regeling aan te vragen voor het nieuwe bedrag. Op deze pagina vind je meer info over het overmaken van een bedrag. Let goed op de verwerkingstijden én dat je de juiste gegevens invult bij de betaling, zodat deze goed wordt gekoppeld aan jouw aansluiting. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben voor ons, laat het gerust weten!

Ow oke dan Zal ik dat bedrag gewoon betalen

Kan ik daarna wel een  betaal regeling aan gaan voor die 200 nog wat

Reputatie 7
Badge +20

Hi Mieke,

Yes, dat bedrag moet je dan wel eerst betalen. Ik raad je aan om dit zo spoedig mogelijk te doen, want hoe langer je de openstaande schuld laat staan, hoe groter de kans is op meer blokkades en administratiekosten.

Als we nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

😭😭

Reputatie 5
Badge +6

@mieke17 Haal je laatste post weg. Staat je nummer en je naam in!

Hoe haal ik het weg wild niet gaan was ff vergeten dat iederen kan zien wtf moet ik doen😭

Het is gelukkig weg hoop ik dan niet 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mieke17,

Scherp van @eric_2 en goed dat je het gelijk hebt verwijderd! Ik kan nu alleen niet zien of er een vraag was of iets dergelijks, maar alle informatie die je nodig hebt staat in mijn eerste bericht. Daarmee kun je dus verdere stappen ondernemen om de openstaande schuld te betalen en daarna een regeling te treffen. Hopelijk kun je dit snel regelen! :thumbsup:

Dankje wel

Reageer