Beantwoord

betalingsregeling

• 28 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 348 Bekeken

Hallo,

Ik heb een achterstand in mijn betalingen. Er staan twee facturen open. Ik zou graag een betalingsregeling aan willen vragen, maar zie de optie niet. Zouden jullie mij kunnen uitleggen waarom niet? Of zouden jullie mij kunnen helpen om de regeling aan te maken?

alvast bedankt! 

met vriendelijke groet,

Linda van Opijnen 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 oktober 2020, 23:28

Hallo @lindavopijnen 

Op deze pagina onder ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen? Lees je alle voorwaarden voor een betalingsregeling te treffen.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @lindavopijnen 

Op deze pagina onder ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen? Lees je alle voorwaarden voor een betalingsregeling te treffen.

https://www.t-mobile.nl/betalen

@Waqqas dank voor je antwoord. Ik heb dit inderdaad gelezen en voldoe aan de voorwaarden. Echter is de knop niet zichtbaar om de regeling aan te vragen. Ik hoop op een spoedige reactie van t-mobile en dat ze me verder kunnen helpen

mvg Linda 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lindavopijnen 

Ik ben voor je gaan kijken en\ heb geprobeerd om een betalingsregeling voor je treffen, maar dat is niet mogelijk omdat het bedrag te lang open staat. Vandaar dat het ook niet lukt via My T-Mobile. Ik kan je wel 10 dagen uitstel van betaling geven, mocht je dat willen. Maar het openstaande bedrag moet je wel in keer voldoen. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en hoor graag of je voor een uitstel gaat. 

Hallo @Hajar !

oke, vervelend dat de betalingsregeling niet meer geregeld kan worden. Dan zou ik graag voor het uitstel van 10 dagen willen gaan zoals je benoemd in je bericht. Zou je dat voor mij willen regelen? Alvast hartelijk dank!

mvg Linda 

@Hajar is 10 dagen hierin het maximale trouwens?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @lindavopijnen 

Op de eerder vermelde pagina onder veelgestelde vragen vind je ook een vraag over uitstel van betaling en daar staat ook voor maximaal 10 kalenderdagen.

Reputatie 7
Badge +20

HI @lindavopijnen 

Bedankt voor je reactie. Ik heb je uitstel van 10 dagen gegeven. Ik hoop dat je zo verder komt! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

@Hajar super dankje! 

Reageer