Beantwoord

Betalingsregeling aanvraag mislukt

• 18 september 2019
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

Hallo,

ik had nog een opestaande factuur van een aantal maanden die door het vergeten doortegeven van ander rekening nummer niet zijn betaald. nou wil ik hier een betalingsregling voor treffen en ik kon dat in de eerste instantie ook doen maar naar een aantal uur is de regeling nergens te treffen en kan ik geen regeling treffen.

zou iemand mij hierover kunnen informeren hoe ik toch wel die regeling kan treffen.

met vriendelijke groete,

igor zevenbergen
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2019, 10:20

Hi igor,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat het gelukt is om een betalingsregeling te treffen. Als je naar My T-Mobile facturen gaat dan zie je ook een overzicht van je betalingsregeling. Zorg er wel voor dat je op tijd de regeling voldoet anders kan de regeling komen te vervallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi igor,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat het gelukt is om een betalingsregeling te treffen. Als je naar My T-Mobile facturen gaat dan zie je ook een overzicht van je betalingsregeling. Zorg er wel voor dat je op tijd de regeling voldoet anders kan de regeling komen te vervallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer