Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen

• 15 januari 2014
  • 12 reacties
  • 509 Bekeken

ik wil vragen of ik me rekening van afgelopen maand in 4 termijnen zou mogen betalen.
icon

Beste antwoord door WillemE 21 februari 2014, 10:53

@ saberoni

Ik heb bij deze een regeling ingevoerd van 6 termijnen. De eerste termijn van €146 dient binnen 7 dagen betaald te zijn, ik heb je hier een e-mail over gestuurd. De andere termijnen zullen maandelijks via automatische incasso worden geïncasseerd!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +9
Hoi saberoni,

Ik heb even gechecked, als het goed is, is dit niet mogelijk.
Ik weet ook niet of ze hier speciaal uitzonderingen voor maken.

Mocht dit komen omdat je factuur opeens heel erg hoog is, heb je misschien iets aan deze tips ;)

Hopelijk helpt dit wat voor je.
et is wel helpvol geweest.
daarvoor bedankt.

maar zou er ook iemand van t mobile zelf antwoord kunnen geven op mijn bericht misschien?
Je kan een betalings regeling treffen via tmobile incasso te bellen.3 termijnen kan maar 4dat weet ik niet.
@saberoni, de voorwaarden voor een betalingsregeling kun je hier vinden. Je kan de klantenservice bellen of even wachten tot een T-Mobile moderator vandaag of volgende week via dit forum reageert.
@saberoni

Een betaalregeling was wel mogelijk geweest. Ik zie in het systeem dat de laatste betaling op 14 januari is binnen gekomen. Kan dat kloppen of zie jij iets anders staan? Ik zie je reactie graag tegemoet. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren.
Toen kreeg ik inderdaad bericht dat me rekening online stond. Toen im ging kijken stond er betaald. Maar er is nims van me rekening afgeschreven. Ik heb dat int verleden al vaker gehad. Dan kreeg ik later bericht dat ik nog moest betalen. Dus als et mogelijk is wil ik toch nog de betalingsregeling treffen. Als et mogelijk is in 4 termijnen en anders in zoveel mogelijk.
@saberoni

Ik kan niet direct zoveel hoeveel termijnen er mogelijk zijn alleen dient het bedrag dan wel open te staan. Als jij het graag wilt dan kan je ervoor kiezen om het bedrag vanaf de bank te laten storneren. Zodra het bedrag dan bij ons openstaat kan ik een betaalregeling voor je invoeren. Ik zie je reactie wel tegemoet. 🙂
Wat je het beste kunt doen: als het abonnement afgelopen is, stoppen en de goedkoopste simonly nemen die je vinden kunt.
Vervolgens alleen bellen in acute nood.

Hoef je geen betalingsregeling meer te treffen.
@ Timelord

Dank voor je suggestie. Het bedrag wat momenteel openstaat dient dan echter nog steeds betaald te worden natuurlijk! 😉
het gebeurd nooit bij me maar nu is et een keer grandioos misgegaan.

chantal de rekening staat nu open. zou jij me kunnen helpen nu?

vind wel lastig dat de rekening direct op betaald staat en later krijg ik te horen dat hij open is. kan dat niet verandert worden dat pas wanneer jullie het geld hebben ontvangen dat de status naar betaald gaat?
@ saberoni

Ik heb bij deze een regeling ingevoerd van 6 termijnen. De eerste termijn van €146 dient binnen 7 dagen betaald te zijn, ik heb je hier een e-mail over gestuurd. De andere termijnen zullen maandelijks via automatische incasso worden geïncasseerd!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
ik heb een betalingsregeling getroffen van 2 termijnen. De eerste termijn moest binnen 7 dagen betaald worden....Gelukkig kon ik het totale bedrag toch nog in een keer betalen.....werdhelemaal verkeerd verwerkt door T-mobile!...word ik toch afgesloten!....Van mijn betalingen werd de nieuwste faktuur betaald....uiteindelijk had ik, volgens T-Mobile, dus niet voldaan aan de betalingsregeling en werd ik afgesloten. Na betaling van € 5,93 werd ik weer aangesloten. Nieuwe faktuur betaald en vervolgens kreeg ik een herinnering van € 20,11 van de betalingsregeling......en weer afgesloten.....
Dus ik ben niet voordeliger af geweest met een betalingsregeling.....sterker nog, ik kan nu 2x aansluitkosten gaan betalen.

Reageer