Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen

• 28 februari 2014
  • 4 reacties
  • 767 Bekeken

Beste T-Mobile,

Hoe kan ik een betalingsregeling aanvragen voor mijn factuur?

MVG,

Jeroen Cok
icon

Beste antwoord door Thalina 8 december 2016, 15:36

UPDATE Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@jeroencok Welkom! Ik zie dat het inmiddels is gelukt om via ons Facebook kanaal een betaalregeling aan te vragen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum!
Beste t-mobile..

Ik wil graag een betalingsregeling treffen? is dit mogelijk?

mvg sabrina
@sabrina7

Het wordt wel kort dag om nog een betalingsregeling te treffen dus ik hoop dat je dit op tijd leest. Ik heb je namelijk gebeld maar kreeg meteen de voicemail. Ja het is nog mogelijk om een betalingsregeling te treffen maar dan moet er eerst een aanbetaling gedaan worden. Wil je mij in een privébericht aangeven hoeveel termijnen je kunt betalen en of een aanbetaling voor het eerste termijn wel mogelijk is.

Ik zie graag snel een antwoord tegemoet.
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.

Reageer