Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen

Zou ik voor mijn laatste factuur van 203 euro een betalingsregeling kunnen krijgen? Mag in 2 x Zijn.

UPDATE
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.
icon

Beste antwoord door David 15 oktober 2015, 17:07

Hoi Saberoni,

Op 23 september heb je een sms ontvangen dat de €203,- niet afgeschreven kon worden en dat dit 5 dagen later nogmaals geprobeerd zou worden..

Ik heb in ieder geval een betalingsregeling voor 4 (ik denk ik gooi er één termijn extra tegenaan 😉 ) termijnen aangemaakt. De eerste termijn van €50,75 moet over 1 week, dus op 22 oktober, binnen zijn.

Als we verder nog iets kunnen doen hoor ik het graag van je! 🙂
Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Saberoni,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Een betalingsregeling is mogelijk, maar ik zie in het systeem dat de betaling al is voldaan. Is het bij jou ook afgeschreven?

Laat het ons weten zodat we het snel in orde maken voor je! 🙂
Nee nog niet. Dat is heel verwarrend altijd. Bij jullie geeft hij dat meteen aan en als de rekening niet betaald is gaat het naar niet betaald.
Reputatie 7
Badge +20
Nee nog niet. Dat is heel verwarrend altijd. Bij jullie geeft hij dat meteen aan en als de rekening niet betaald is gaat het naar niet betaald.

Ik snap dat het verwarrend is, maar op dit moment staat er geen bedrag open en dus kan ik geen regeling treffen. Zodra er een bedrag openstaat die hoger is dan € 100, kan ik een betalingsregeling voor je invoeren.
Ok dank je wel. Dan laat ik het gelijk weten als de status is veranderd
Reputatie 6
Badge +16
Hi Saberoni,

Dat is prima hoor! Laat ons weten als we je verder kunnen helpen. 🙂
Heb geen bericht gehad dat hij niet was betaald. Net wel een mailtje dat het niet is betaald maar dat er op me volgende rekening 15 euro extra bij komt door dit.

Graag zou ik nu de betalingsregeling aanvragen voor de 203 euro. Maar als het kan in 3 x anders is 2 x ook wel goed
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Saberoni,

Op 23 september heb je een sms ontvangen dat de €203,- niet afgeschreven kon worden en dat dit 5 dagen later nogmaals geprobeerd zou worden..

Ik heb in ieder geval een betalingsregeling voor 4 (ik denk ik gooi er één termijn extra tegenaan 😉 ) termijnen aangemaakt. De eerste termijn van €50,75 moet over 1 week, dus op 22 oktober, binnen zijn.

Als we verder nog iets kunnen doen hoor ik het graag van je! 🙂
Ja ik zie op me rekening dat er 63 euro word afgeschreven is dat de 49 euro die ik normaal betaal met die extra 15 euro erbij?
Reputatie 6
Badge +16
@saberoni

Goed dat je dit nog even navraagt!

Je maandelijkse facturen zijn inderdaad wat lager dan het afgeschreven bedrag. Echter is het bedrag van €63,25 je eerste termijn betaling. Alle termijn betalingen die de aankomende maanden zullen volgen bedragen €63,25. Deze moeten betaald worden naast de standaard maandelijkse facturen.

Als je geen gebruiskosten buiten de bundel hebt of administratiekosten in verband met een late betaling dan blijven je maandelijkse facturen op circa €49,-.

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid is weggenomen. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Nee onduidelijkheid is alleen maar groter nu. In het vorige bericht stond dat ik 4 termijnen kreeg van 50,75 euro. En omdat er nu 63,25 euro werd afgeschreven en ik dat bedrag nergens kon terugvinden heb ik die betaling momenteel tegen gehouden. Ook omdat er werd gezegd dat hij de 22e binnen moet zijn en hij morgen al word afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saberoni,

Ik snap dat je het verwarrend vindt. De betalingsregeling is doorgevoerd voor vier termijnen met een bedrag van €63,35. Het bedrag van €50,75 is verkeerd gecommuniceerd. Excuses daarvoor. De reden waarom hij vandaag al wordt afgeschreven is omdat hij uiterst morgen al binnen moet zijn anders vervalt je betalingsregeling.

Heb je nu wel meer duidelijkheid? Dus je betaalt je maandelijkse kosten plus het bedrag van €63,35. Je eerstvolgende betaling moet uiterst 22 november binnen zijn.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Hebben jullie dan gelijk de rekening van deze maand erbij zitten die 49 euro? En is er een mogelijkheid om de aanvraag nog 1 x te doen? Want omdat ik het had stopgezet door de miscommunicatie word et nu dus nog niet afgeschreven.
Of is het mogelijk dat ik het eerste termijn anders morgen bij een tmobile zaak afreken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saberoni,

Ja, je kan ook langs een T-Mobile Shop en daar je rekening betalen. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂
Heb de termijnbetaling betaald dacht alleen dat et 63.75 was dus heb 50 cent meer betaald
Reputatie 6
Badge +16
Hi Saberoni,

Dat kan gebeuren. Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. Er zal dus €0,50 minder worden geïncasseerd bij je eerstvolgende afschrijving. 😉
Heb nu een brief gekregen dat ik de betaling niet gedaan zou hebben? En me internet en alles is nu afgesloten. Zou ik daar uitleg over kunnen krijgen?
Reputatie 6
Badge +16
Hallo saberoni,

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat hiervan de reden is. Na een kijkje genomen te hebben naar het betaal overzicht zie ik dat de eerste termijn betaling op 16 oktober was geïncasseerd, maar een paar dagen later weer is gestorneerd. Hierdoor staat de eerste termijn betaling van je betalingsregeling momenteel nog open. Ik heb je een accept e-mail gestuurd zodat je de eerste termijn betaling zo snel mogelijk kan voldoen.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan weten!
Ik heb hem 22 dagen geleden bij de t mobile shop amersfoort betaald. Erna zoals hierboven vermeld is gelijk gemeld.
22 oktober om 17.02 uur bij de tmobile shop amersfoort 63 euro 75 betaald
Reputatie 7
Badge +20
Hi saberoni,

Het klopt dat je op 22 oktober een betaling hebt gedaan van €63,75, maar datzelfde bedrag is op 27 gestorneerd waardoor je een blokkade hebt staan. Ik heb de blokkade voor je verwijderd dus als het goed is moet alles weer werken nu.

Het is belangrijk dat jij je betaling voldoet voor het uiterst betaaldatum. Zo voorkom je blokkades. Je eerstvolgende betaling moet uiterst 22 november voldaan zijn.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Dat bedrag kan niet gestoneerd zijn. Een betaling in de winkel kan je niet stoneren. En ik heb het bedrag ook niet terug gehad. Enige wat wel gebeurd kan zijn is dat jullie het automatisch eraf wouden halen nog een x en die heb ik wel tegen gehouden. Maar dat was in overleg met de medewerker
Zou ik bewijs kunnen krijgen dat het bedrag gestoneerd is naar mijn rekening? Want nu is het een welles nietes spelletje omdat ik het bedrag nooit heb ontvangen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi saberoni,

Wat je zegt klopt! Je betalingsregeling loopt normaal gesproken via automatische incasso. Het bedrag dat wij probeerde te incasseren heb jij gestorneerd, maar je hebt het bedrag wel overgemaakt in een T-Mobile shop. Daardoor is er wat mis gegaan in het systeem.

Het bedrag dat je hebt overgemaakt werd automatisch verrekend met de betaling van november waardoor oktober nog openstond. Daarom heb je ook een brief ontvangen. Wij hebben dit nu inmiddels gecorrigeerd en dus is het termijn van oktober betaald en dien je voor 22 november dit termijn te betalen.

Heb je nu meer duidelijkheid? 🙂
Ok. Ja nu is het hele probleem opgelost. Dank jullie wel

Reageer