Ik heb op dit moment een betalingsachterstand en omdat ik dit niet in een keer kan voldoen wil ik een betalingsregeling aanvragen. Alleen als ik bij mijn facturen en openstaande saldo kijk kan ik geen knop of mogelijkheid vinden om de regeling aan te vragen.
Ook krijg ik opeens mijn facturen per post en moet ik ervoor betalen. Hoe kan dit?
Met vriendelijke groet,
Linda
Beste antwoord door Muberra
Welkom op ons forum!
Goed dat je dit aangeeft. Normaal gesproken kan je zelf een betalingsregeling aanvragen via My T-Mobile. Bij jouw account lijkt er iets niet goed te staan in ons systeem, waardoor je het zelf niet kan regelen. Dat ga ik in elk geval voor je recht laten zetten. Daarnaast heb ik een collega van onze incasso-afdeling gevraagd om telefonisch contact met je op te nemen, zodat je meteen een betalingsregeling kunt treffen. Dus, als je door een geheim nummer wordt gebeld, weet je dat het mijn collega is.
De facturen zul je niet meer per post ontvangen. Ik zie dat je die optie via My T-Mobile uit hebt gezet. Heel slim. :)
Ik hoop dat je blij bent met de hulp. Als je nog andere vragen hebt, dan mag je dat altijd stellen!