Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen kan niet?

• 4 september 2017
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,

Ik heb op dit moment een betalingsachterstand en omdat ik dit niet in een keer kan voldoen wil ik een betalingsregeling aanvragen. Alleen als ik bij mijn facturen en openstaande saldo kijk kan ik geen knop of mogelijkheid vinden om de regeling aan te vragen.

Ook krijg ik opeens mijn facturen per post en moet ik ervoor betalen. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,
Linda
icon

Beste antwoord door Muberra 4 september 2017, 16:27

Hi Linda,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft. Normaal gesproken kan je zelf een betalingsregeling aanvragen via My T-Mobile. Bij jouw account lijkt er iets niet goed te staan in ons systeem, waardoor je het zelf niet kan regelen. Dat ga ik in elk geval voor je recht laten zetten. Daarnaast heb ik een collega van onze incasso-afdeling gevraagd om telefonisch contact met je op te nemen, zodat je meteen een betalingsregeling kunt treffen. Dus, als je door een geheim nummer wordt gebeld, weet je dat het mijn collega is.

De facturen zul je niet meer per post ontvangen. Ik zie dat je die optie via My T-Mobile uit hebt gezet. Heel slim. :)

Ik hoop dat je blij bent met de hulp. Als je nog andere vragen hebt, dan mag je dat altijd stellen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Linda,

Welkom op ons forum!

Goed dat je dit aangeeft. Normaal gesproken kan je zelf een betalingsregeling aanvragen via My T-Mobile. Bij jouw account lijkt er iets niet goed te staan in ons systeem, waardoor je het zelf niet kan regelen. Dat ga ik in elk geval voor je recht laten zetten. Daarnaast heb ik een collega van onze incasso-afdeling gevraagd om telefonisch contact met je op te nemen, zodat je meteen een betalingsregeling kunt treffen. Dus, als je door een geheim nummer wordt gebeld, weet je dat het mijn collega is.

De facturen zul je niet meer per post ontvangen. Ik zie dat je die optie via My T-Mobile uit hebt gezet. Heel slim. :)

Ik hoop dat je blij bent met de hulp. Als je nog andere vragen hebt, dan mag je dat altijd stellen!
Ok dat is vreemd! Dan wacht ik het telefoontje af, bedankt!

Heb ik nog wel de vraag wat er gebeurd met de kosten die zijn berekend voor de facturen per post? Ik heb daar namelijk zelf niet voor gekozen, maar dit is wel twee maal op mij verrekend.

Groeten Linda
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Ik zie dat mijn collega inmiddels telefonisch contact met jou heeft gehad en alles met je besproken heeft! De betalingsregeling is nu ook in gang gezet.

Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer