Beantwoord

betalingsregeling aanvragen lukt niet

• 16 december 2019
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste,

ik wil graag een betalingsregeling treffen voor het openstaande bedrag wat er is op dit moment. 
mijn facturen kan ik alleen niet laden via my t-mobile en heb al meerdere berichten naar jullie gestuurd via de klantenservice?

alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door David 16 december 2019, 12:36

Hi @shley2,

Ik heb het gelijk even voor je nagekeken en zie dat het niet lukt, omdat je al een betalingsregeling hebt lopen. Op dit moment is het dus niet mogelijk om een nieuwe regeling te treffen, omdat je deze al eerder hebt afgesloten. Op dit moment moet de betalingsachterstand in het geheel dus worden voldaan. Ik raad aan om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je niet tegen meer blokkades en administratiekosten aanloopt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je onder ‘Facturen’ welk bedrag er op dit moment achterstallig is en voldaan moet worden en daar vind je ook gelijk de mogelijkheid om het openstaande bedrag via iDeal te betalen. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @shley2 Heb je het al geprobeerd met een andere webbrowser?
Als het goed is en je aan al de voorwaarden voldoet kan je via je account een regeling aanvragen. 
Je kan Hier meer lezen over de voorwaarden van een betalingsregeling.

Groetjes en fijne dag!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @shley2,

Ik heb het gelijk even voor je nagekeken en zie dat het niet lukt, omdat je al een betalingsregeling hebt lopen. Op dit moment is het dus niet mogelijk om een nieuwe regeling te treffen, omdat je deze al eerder hebt afgesloten. Op dit moment moet de betalingsachterstand in het geheel dus worden voldaan. Ik raad aan om dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat je niet tegen meer blokkades en administratiekosten aanloopt. Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je onder ‘Facturen’ welk bedrag er op dit moment achterstallig is en voldaan moet worden en daar vind je ook gelijk de mogelijkheid om het openstaande bedrag via iDeal te betalen. 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer