Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen mislukt

• 5 september 2018
  • 10 reacties
  • 1307 Bekeken

Hallo,

ik probeer voor een betalingsachterstand een regeling te treffen via de site. Ik kom zover dat ik te zien krijg dat ik in twee termijnen mag betalen, echter als ik op aanvragen druk na de weet je het zeker vraag, krijg ik een foutmelding op het nieuwe scherm.

Ook krijg ik van jullie een mail dat ik nog een bedrag van een betalingsregeling open zou hebben staan, naar mijn weten is echter alles betaald behalve de factuur van 22-08. (Zoals ook te zien is op my t-mobile.

Ik zou dus wel heel graag de betalingsregeling treffen! De betalingsregeling zou van 04-07 zijn

met vriendelijke groet,
linda van Opijnen

icon

Beste antwoord door Jaimy 6 september 2018, 12:12

Hoi Linda,

Ik ga hierover meer duidelijkheid geven door direct met je mee te kijken!

Ik ben er inmiddels achter waarom je deze melding krijg, ik zie namelijk dat er nog € 59,48 openstaat van de vorige betalingsregeling. Om deze reden kun je niet direct nog een betalingsregeling aanvragen.

Omdat nu ook de laatste factuur niet betaald is, die van € 55,23 staat nu een bedrag open van € 114,71. Lukt het je niet om dat bedrag in één keer over te maken, dan kun je de €59,48 uit de vorige betalingsregeling handmatig overmaken. Is dit bedrag voldaan, dan kun je daarna voor de nieuwe openstaande factuur een nieuwe betalingsregeling treffen.

Hopelijk is zo alles een stuk duidelijker en gaat het met deze informatie allemaal lukken. Heb je nog meer vragen, stel ze dan uiteraard ook gerust - we staan voor je klaar om je te helpen!
Bekijk origineel

10 reacties

Zover kom ik op de site. Als ik verder ga met aanvragen krijg ik het volgende scherm:

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Ik ga hierover meer duidelijkheid geven door direct met je mee te kijken!

Ik ben er inmiddels achter waarom je deze melding krijg, ik zie namelijk dat er nog € 59,48 openstaat van de vorige betalingsregeling. Om deze reden kun je niet direct nog een betalingsregeling aanvragen.

Omdat nu ook de laatste factuur niet betaald is, die van € 55,23 staat nu een bedrag open van € 114,71. Lukt het je niet om dat bedrag in één keer over te maken, dan kun je de €59,48 uit de vorige betalingsregeling handmatig overmaken. Is dit bedrag voldaan, dan kun je daarna voor de nieuwe openstaande factuur een nieuwe betalingsregeling treffen.

Hopelijk is zo alles een stuk duidelijker en gaat het met deze informatie allemaal lukken. Heb je nog meer vragen, stel ze dan uiteraard ook gerust - we staan voor je klaar om je te helpen!
Hallo,

bedankt voor het meekijken. Maar waarom zie ik in mijn my t-mobile geen melding van de (vorige) betalingsregeling? Deze hoort dan toch ook tussen de facturen te staan? Het enig wat ik kan zien is dat mijn laatste factuur niet voldaan is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Geen probleem hoor, daar ben ik voor!

Op de pagina Facturen kun je bovenaan de pagina zien welk bedrag er nog openstaat. Daar staat ook de betalingsachterstand vermeld!

Lukt het zo allemaal?
Hallo jaimy,

dat begrijp ik, ik kan ook wel mijn achterstand (in totaal) zien, ik kan alleen niet zien dat er een betalingsregeling in staat en wat daar wel of niet van betaald is. Ik kan mij herinneren dat dit normaal gesproken wel te zien is tussen de facturen. Ik heb vorige maand ook een groot bedrag overgemaakt en dacht dat ik de hele betalingsregeling voldaan had. Ik kan hier echter dus nergens informatie over vinden om dit te checken, alles staat verder op betaald. Dat vind ik een beetje apart..

mvg Linda
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Linda,

Het klopt inderdaad dat je normaliter kunt zien welke factuur er nog openstaat en wat de status is van de betalingsregeling. In het geval dat er echter meerdere zaken niet op tijd betaald zijn, dan wordt dit allemaal onder dezelfde noemer geplaatst, namelijk 'Betalingsachterstand' onder het kopje 'Facturen' op My T-Mobile. Op het moment dat de factuur en termijn niet op tijd voldaan zijn, dan wordt hier ook geen onderscheid meer in gemaakt en moet alles in één keer worden betaald. Het op tijd betalen van de termijnen, maar ook de facturen, is namelijk één van de voorwaarden van het aanvragen van een betalingsregeling.

In dit geval gaat de betalingsachterstand om de factuur van 22 augustus en de termijn van 18 augustus. Deze hadden beide voldaan moeten zijn. Ik zou je aan willen raden om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen, om verdere blokkades en administratiekosten te voorkomen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Ok duidelijk. Nu is het wel zo dat Jaimy mij eerder antwoord gegeven heeft op mijn vraag en daarin meldt zij: “Lukt het je niet om dat bedrag in één keer over te maken, dan kun je de €59,48 uit de vorige betalingsregeling handmatig overmaken. Is dit bedrag voldaan, dan kun je daarna voor de nieuwe openstaande factuur een nieuwe betalingsregeling treffen.”

ik heb intussen de achterstand van de betalingsregeling dus betaald, zoals jaimy aangeeft en zodra dit verwerkt is kan ik een betalingsregeling aanvragen voor de openstaande factuur. Mocht er in de tussentijd wel een blokkade komen ga ik er vanuit dat deze er weer af wordt gehaald zodra er een nieuwe regeling is. Zoals dit ook benoemd wordt op de site?

mvg Linda
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Op dit moment hebben we nog geen nieuwe betaling van je ontvangen. De laatste termijn is dus nog niet voldaan in ons systeem. Wanneer heb je deze betaald en op welke manier heb je deze overgemaakt? Heb je bij deze betaling wel jouw telefoon- en klantnummer vermeld? Dit is nodig om de betaling namelijk aan jouw aansluiting te kunnen linken, zodat de betaling niet blijft "zweven" in het systeem. Het kan tot drie werkdagen duren voor we de betaling ontvangen, dus als dit vrijdag is gebeurd, dan kan het zo zijn dat het vandaag of morgen binnenkomt. :)

Wanneer we de betaling hebben ontvangen, dan wordt alles inderdaad automatisch aangepast, zoals jij ook vermoedt. Het bedrag op My T-Mobile wordt dan aangepast en dan zou er weer de optie moeten zijn om een nieuwe regeling te treffen.

Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Goedemiddag,

ik heb de achterstand van de vorige betalingsregeling, dus de hele regeling voldaan. Er werd benoemd dat er dan voor de laatste factuur van 22-08 een nieuwe regeling getroffen kon worden. Het lukt me echter nog niet om dit via de site te doen en wil wel graag dat de blokkade zsm opgeheven wordt. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

mvg Linda
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Ik zie dat de betaling is gelukt! Ik heb nu een betalingsregeling getroffen van 2 termijnen. Eerste termijn moet voor 2 oktober voldaan zijn. Je ziet straks ook een overzicht op My T-Mobile.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer