Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen via My T-mobile lukt niet

• 12 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 447 Bekeken

Goedemorgen,

Ik probeer een betalingsregeling voor 2 termijnen aan te vragen, maar dit lukt niet.
Als ik klik op het knopje aanvragen, gaat de aanvraag niet verder. Kunnen jullie mij helpen?
Dank alvast.
icon

Beste antwoord door David 12 augustus 2016, 14:28

Hi JolandaNL,

Welkom op ons forum! 🙂 Goed te lezen dat het al gelukt is. We hebben op het moment inderdaad een storing bij het aanvragen van een betalingsregeling via My T-Mobile. Je kunt dit nu via de verschillende kanalen aanvragen.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Bekijk origineel

7 reacties

Is al opgelost via de chat!
Reputatie 7
Badge +20
Hi JolandaNL,

Welkom op ons forum! 🙂 Goed te lezen dat het al gelukt is. We hebben op het moment inderdaad een storing bij het aanvragen van een betalingsregeling via My T-Mobile. Je kunt dit nu via de verschillende kanalen aanvragen.

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, horen we dat graag!
Wil ook graag een betalingsregeling ,rekening erg hoog en daar baal ik goed van ,kunnen jullie me helpen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Online Bellen,

Welkom op ons forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je bent overgezet naar PrePaid vanwege een betalingsachterstand. Je hebt inmiddels ook een afkoopsom ontvangen dat inderdaad behoorlijk hoog is. Doordat je bent overgezet is je abonnement niet meer actief en kun je dus geen betalingsregeling treffen. Als je weer gebruik wilt maken van je abonnement dan moet je ervoor zorgen dat je in één keer je openstaande facturen betaalt exclusief de afkoopsom. Zodra dat is betaald kun je dat aan ons doorgeven en dan zetten wij je PrePaid aansluiting weer om naar je abonnement.

Ik heb je ook een privéricht gestuurd met wat meer informatie.

Goedenavond, ik probeer ook een betalingsregeling te treffen online, maar naast mijn factuur verschijnt geen knop hiervoor. Ik kan alleen het gehele bedrag via IDeal betalen en dat is nou juist niet de bedoeling gezien het bedrag boven de 300 euro is.. Ik betaal normaal via automatische incasso, ligt het misschien hieraan?Heb nooit eerder een achterstand gehad verder. Mijn vraag is hoe kan ik alsnog mijn factuur in termijnen betalen? 

Groet Annet

Reputatie 7
Badge +20

Hi Annet,

Ik heb het even gecheckt, maar ik zie de button voor een betalingsregeling er wel bij staan. Zou je kunnen aangeven van welke browsers je gebruik maakt? Zelf gebruik ik Google Chrome en daar komt de button dus wel naar voren. Check dus even of een andere browser wel het gewenste effect heeft! 

Ik hoor graag of het gelukt is! 

ik wil graag ook betalingsregeling treffen

maar het lukt niet via de site

Reageer