Ik zou graag een regeling willen treffen van 2 of 3 maanden het gaat om een bedrag van 98 euro... wegens verhuizing en overlijden familielid is er helaas meer extra uitgaven geweest dan waar ik op gerekend had. Ik weet tot er een regeling actief was als het goed is maar door deze situatie helemaal vergeten contact op te nemen met jullie
Hoop op begrip
Mvg shirley mulkens
06******
**-**-****
Postcode ******
Beste antwoord door David
Hi @shiirke1990,
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat dit er tussendoor glipt, zeker in zulke vervelende tijd. Gecondoleerd met het verlies van een familielid en veel sterkte!
Je kunt via jouw My T-Mobile zelf een betalingsregeling aanvragen. Let ook even goed op de voorwaarden van een betalingsregeling, zodat je weet hoe alles in z'n werk gaat en waar je rekening mee moet houden.
Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten, we zitten er klaar voor!
PS: Pilovali zei het al, maar houd er inderdaad rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dan ook geen privégegevens in openbare berichten.