Beste antwoord door Sam-
Hoi lavendel,
Goed dat je dit navraagt bij ons. Je kan via My T-Mobile zelf een betalingsregeling aanvragen. Ik ben gelijk ingelogd op je My T-Mobile account om te controleren of je de mogelijkheid hebt om een regeling aan te gaan.
Als je ingelogd bent en je klikt links op 'Factuur' dan zie je een overzicht van je facturen. Aan de rechterkant van de pagina zie je de optie om een betalingsregeling aan te gaan. Zie ook de afbeelding hier onder:
Laat je ons weten of het is gelukt? Lukt dit niet dan helpen wij je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel
Goed dat je dit navraagt bij ons. Je kan via My T-Mobile zelf een betalingsregeling aanvragen. Ik ben gelijk ingelogd op je My T-Mobile account om te controleren of je de mogelijkheid hebt om een regeling aan te gaan.
Als je ingelogd bent en je klikt links op 'Factuur' dan zie je een overzicht van je facturen. Aan de rechterkant van de pagina zie je de optie om een betalingsregeling aan te gaan. Zie ook de afbeelding hier onder:
Laat je ons weten of het is gelukt? Lukt dit niet dan helpen wij je natuurlijk graag verder!