Beantwoord

Betalingsregeling blokkade verwijderen

• 10 februari 2017
  • 10 reacties
  • 580 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn betalingsregeling. Ik heb mijn openstaande betalingsregeling zelf overgemaakt. Binnen hoe lang wordt mijn blokkade verwijderd ?
icon

Beste antwoord door Amy 10 februari 2017, 13:33

Hey Elilaurence,

Je hebt ondertussen contact gehad met mijn collega Gioia via Facebook. Zoals zij al aangaf kunnen we pas 7 dagen nadat het bedrag betaald is, en niet op de goede plek is aangekomen, een onderzoek starten. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Gioia heeft intussen de blokkade voor je verwijderd en gaat de betaling voor je in de gaten houden. Mocht je in de tussentijd vragen hierover hebben dan kun je die uiteraard in dit forum stellen maar het is wellicht handiger om de vraag dan aan Gioia te stellen, zo houden we de boel voor iedereen overzichtelijk! 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

hagt af hoe je betaalt maar kijk hier op en dan vind je vast je antwoord.
https://www.t-mobile.nl/betalen
Oke dankjewel binnen 3 werkdagen zie ik.
Waar kan ik zien of ik alles heb betaald. Want bij elk factuur staat betaald. Maar volgens mij heb ik mijn laatste nog niet betaald.
je kan het op my t-mobile zien maar dan komt er een medewerker langs die kan kijken of de betaling verwerkt is.

Groete BVH
Waar komt een medewerker langs ? Ik kijk nu namelijk op mij t-mobile. Maar ik zie alleen maar betaald staan verder niks

Mvg
hier in de topic het kan tot 24 uur duren vanaf dat je je vraag gesteld hebt meestal zijn ze heel snel.
Ohh zo. Okee dankjewel dan wacht ik even een medewerker af
Ik heb nog een vraag. Ik heb mijn nummer en klantnummer niet erbij verwerkt. Echt stom! Ik heb mijn openstaande vordering overgemaakt naar twee rekeningen omdat ik niet wist welke de juiste was. Ik heb het overgemaakt naar NL12COBA0733959555 en naar NL03COBA0733959717. Kunnen jullie dit juist zien ??
Het is ijgelijk de tweede maar een medewerker gaat het voor je kontroleren.
@Elilaurence
Vanmorgen zo'n soort gelijke vraag gehad van iemand anders. Ik begreep daarin dat ze aan de hand van je naam al veel kunnen zien en controleren. Zoals aangegeven kan je online via My T-Mobile controleren of al je facturen zijn voldaan. Mocht er overal betaald bij staan dan heb je alles gewoon netjes voldaan.

Zoals Borre zegt, het is eigenlijk het tweede rekeningnummer. Volgens mij is die eerste het oude nummer van T-Mobile, maar daar ben ik niet zeker van. Wanneer je blokkade eraf gaat ligt er een beetje aan.

Blokkade verwijderd binnen 1 uur:
• Log in op My T-Mobile en betaal via iDeal

Blokkade verwijderd binnen 5 uur:
• Betaling via AcceptEmail
• Betaling via T-Mobile Shop
(zowel via de terminal als de kassa)

Blokkade verwijderd na 3 werkdagen:
• Handmatige overboeking via internetbankieren

Blokkade verwijderd na 7 werkdagen:
• Handmatige overboeking via overschrijfkaart
• Betaling via opgestuurde acceptgiro

Let op! Bovenstaande termijnen gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld. In jou geval kan het dus misschien iets langer duren.

Een T-Mobile medewerker pakt je bericht op binnen 24/48 uur en kan in het systeem verder voor je kijken en dan heb je een duidelijker antwoord. Meer dan dit kan ik je niet vertellen maar ik hoop dat je al weer een stukje verder bent gekomen.

Fijne dag nog!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Elilaurence,

Je hebt ondertussen contact gehad met mijn collega Gioia via Facebook. Zoals zij al aangaf kunnen we pas 7 dagen nadat het bedrag betaald is, en niet op de goede plek is aangekomen, een onderzoek starten. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Gioia heeft intussen de blokkade voor je verwijderd en gaat de betaling voor je in de gaten houden. Mocht je in de tussentijd vragen hierover hebben dan kun je die uiteraard in dit forum stellen maar het is wellicht handiger om de vraag dan aan Gioia te stellen, zo houden we de boel voor iedereen overzichtelijk! 🙂

Reageer