Beantwoord

Betalingsregeling en toch afgesloten

• 21 november 2018
  • 2 reacties
  • 788 Bekeken

Ik heb met jullie een betalingsregeling getroffen en moet deze 4 dec aanstaande voldoen. Nu ben ik als nog afgesloten....
Wat kan ik nou het beste doen want heb mijn telefoon wel nodig. Groetjes
icon

Beste antwoord door David 21 november 2018, 10:01

Hoi Kellykeano,

Het kan soms even duren voor de oorspronkelijke blokkade wordt opgeheven, wanneer je kiest voor een betalingsregeling. Ik heb de blokkade nu handmatig voor je verwijderd, dus als je even opnieuw opstart, dan hoort het weer te werken!

Wel handig om te weten dat niet alles gedeblokkeerd wordt, ondanks de betalingsregeling. Hier de voorwaarden van de website:

- Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling

- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.

- Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden

- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen

- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd

- Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen

- Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kellykeano,

Het kan soms even duren voor de oorspronkelijke blokkade wordt opgeheven, wanneer je kiest voor een betalingsregeling. Ik heb de blokkade nu handmatig voor je verwijderd, dus als je even opnieuw opstart, dan hoort het weer te werken!

Wel handig om te weten dat niet alles gedeblokkeerd wordt, ondanks de betalingsregeling. Hier de voorwaarden van de website:

- Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
- Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
- Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
- Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
- Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
- Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
- Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

ik heb het zelfde probleem zou fijn zijn als het vandaag nog geregeld kan worden

Reageer