Beantwoord

Betalingsregeling en vernieuwen

• 19 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Als je een betalingsregeling neemt dan geeft het aan dat je je abonement niet mag vernieuwen maar als je voor de termijn het openstaande bedrag betaald heb is dit dan wel mogelijk?
icon

Beste antwoord door Lodan 19 augustus 2016, 08:24

Beste Miran85,

Als je een betalingsregeling hebt (ik noem even fictieve bedragen) van 300 euro, elke maand betaal jij daar 10 euro van en we zijn 20 maanden verder.
Dan heb je 200 euro betaald, maar kan inderdaad nog niet verlengen.

Besluit jij echter om die 100 euro ineens af te betalen, dan is je betalingsregeling verlopen, je hebt je rekening immers afbetaald.
Hierna zou je ook weer gewoon moeten kunnen verlengen, omdat er geen.openstaande rekeningen meer zijn ;)

Wat betreft het betalen zelf, hier kun je het beste even naar kijken met een medewerker van de financiële afdeling, zij kunnen dit dan doorgeven en eventuele blokkeringen er vervolgens voor jou (laten) afhalen.
Bekijk origineel

4 reacties

Is toch logisch met een betalingsregeling heb je een schuld open staan. Dan krijg je niks tot het afbetaald is
Dat is zeker logisch en mijn vraag niet!!
Badge +9
Beste Miran85,

Als je een betalingsregeling hebt (ik noem even fictieve bedragen) van 300 euro, elke maand betaal jij daar 10 euro van en we zijn 20 maanden verder.
Dan heb je 200 euro betaald, maar kan inderdaad nog niet verlengen.

Besluit jij echter om die 100 euro ineens af te betalen, dan is je betalingsregeling verlopen, je hebt je rekening immers afbetaald.
Hierna zou je ook weer gewoon moeten kunnen verlengen, omdat er geen.openstaande rekeningen meer zijn ;)

Wat betreft het betalen zelf, hier kun je het beste even naar kijken met een medewerker van de financiële afdeling, zij kunnen dit dan doorgeven en eventuele blokkeringen er vervolgens voor jou (laten) afhalen.
mijn antwoord was goed want betaal je het af is er geen schuld meer dan kan je verlengen

Reageer