Beantwoord

Betalingsregeling getroffen maar aslnog voor alles geblokkeerd

• 4 februari 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo, 

ik heb een betalingsregeling getroffen maar heb alsnog overal een blokkade op. Ik gebruik een e-sim en heb meerdere malen mijn telefoon uit en aan gezet. Blokkade ook binnen nederland, geen uitgaande gesprekken en geen internet. 

graag wil ik hierbij geholpen worden.

icon

Beste antwoord door Hajar 4 februari 2021, 14:23

Hi @Sehsehseh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad een betalingsregeling hebt lopen en daarbij wordt er standaard een blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers geactiveerd dus die blijft er nog op staan. Maar je had ook een blokkade voor gebruik in Nederland en die ik heb ik nu verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan moet je weer bereik hebben. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Sehsehseh  Welkom in de community.

Was je wel op tijd voor de regeling?

Je moet even afwachten, de moderators gaan je verder helpen.

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen voor je mobiele abonnement in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn. 

Ik heb inderdaad een betalingsregeling getroffen, op tijd ook. Ik heb via de mail ook een bevestiging gekregen ( vorige week donderdag). Wanneer ik inlog op my tmobile vind ik de regeling ook terug. Tot op heden nogsteeds geblokkeerd voor alle diensten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sehsehseh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je inderdaad een betalingsregeling hebt lopen en daarbij wordt er standaard een blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers geactiveerd dus die blijft er nog op staan. Maar je had ook een blokkade voor gebruik in Nederland en die ik heb ik nu verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan moet je weer bereik hebben. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer