Beantwoord

betalingsregeling getrofffen maar alsnog is mijn simkaart geblokkeerd.

• 23 maart 2021
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Vorige week heb ik via hier een betalingsregeling getroffen, omdat het via de site niet lukte, maar nu is mijn simkaart alsnog geblokkeerd. hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Jason 24 maart 2021, 09:06

Goedemorgen @bmars4, graag helpen we je met de betalingsregeling en het deblokkeren. Omdat je echter al een eerder topic hebt aangemaakt, pakken we het daar verder op! 😉

Mag ik je verzoeken om het voortaan bij maximaal één topic te houden, alsjeblieft? Dat maakt het overzichtelijker en zo kunnen we je nog sneller helpen. 

Dit topic zal ik nu sluiten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

@bmars4 Het is niet de bedoeling dat je een 2e topic opent voor hetzelfde onderwerp. Graag het originele topic vervolgen…

Groet, Folkert

O sorry, ik had in mijn vorige toppic al iets geschreven, maar kreeg geen reactie vandaar sorry.

Reputatie 7
Badge +18

O sorry, ik had in mijn vorige toppic al iets geschreven, maar kreeg geen reactie vandaar sorry.

Begrijp dat de blokkade even een verrassing is maar je zult even moeten wachten tot de moderators morgenochtend weer aan het werk gaan.

oke dank u wel.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @bmars4, graag helpen we je met de betalingsregeling en het deblokkeren. Omdat je echter al een eerder topic hebt aangemaakt, pakken we het daar verder op! 😉

Mag ik je verzoeken om het voortaan bij maximaal één topic te houden, alsjeblieft? Dat maakt het overzichtelijker en zo kunnen we je nog sneller helpen. 

Dit topic zal ik nu sluiten.