Beantwoord

Betalingsregeling later betalen

• 19 september 2019
  • 2 reacties
  • 515 Bekeken

hoi ik heb een blokkade op mijn telefoon alleen ik kan pas volgende week betalen. en ik zou graag willen weten of het een mogelijkheid is om alles volgende week te betalen maar wel de blokkade opgeven kan worden
icon

Beste antwoord door David 20 september 2019, 13:48

Hoi @rainha_cila,

Ik zie dat Dolphin je al van een antwoord heeft voorzien, maar je hoeft daar natuurlijk niet perse de klantenservice voor te bellen. We helpen je hier ook verder!

Een betalingsregeling kan sowieso via My T-Mobile worden aangevraagd, wanneer deze optie geboden kan worden. In jouw geval loopt er al een betalingsregeling en hier kan geen verdere uitstel op worden gegeven. De regeling is al een soort van uitstel en als je akkoord gaat met de voorwaarden van een betalingsregeling, dan ga je er ook akkoord mee dat er geen verdere uitstel van betaling wordt gegeven. Je zult dus de betalingsachterstand zo spoedig mogelijk moeten voldoen, anders vervalt de betalingsregeling in het geheel en moet de achterstand in één keer worden voldaan.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Rainha,

Als je op de website van t-mobile zoekt (rechts boven) op blokkade opheffen, dan krijg je alle mogelijkheden mbt het opheffen van een blokkade en de bijbehorende betalingen.

Voor zover ik kan zien, heffen ze alleen de blokkade op, zonder dat de complete factuur is voldaan, als je een betalingsregeling met t-mobile gesloten hebt. Voor die regeling zul je even met de klantenservice moeten bellen.

• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @rainha_cila,

Ik zie dat Dolphin je al van een antwoord heeft voorzien, maar je hoeft daar natuurlijk niet perse de klantenservice voor te bellen. We helpen je hier ook verder!

Een betalingsregeling kan sowieso via My T-Mobile worden aangevraagd, wanneer deze optie geboden kan worden. In jouw geval loopt er al een betalingsregeling en hier kan geen verdere uitstel op worden gegeven. De regeling is al een soort van uitstel en als je akkoord gaat met de voorwaarden van een betalingsregeling, dan ga je er ook akkoord mee dat er geen verdere uitstel van betaling wordt gegeven. Je zult dus de betalingsachterstand zo spoedig mogelijk moeten voldoen, anders vervalt de betalingsregeling in het geheel en moet de achterstand in één keer worden voldaan.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer