Vraag

Betalingsregeling lukt niet

• 24 september 2020
  • 8 reacties
  • 248 Bekeken

ik wil graag een betalingsregeling treffen maar het lukt niet via de site kan iemand me misschien helpen

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @larryke 

Op deze pagina bij veelgestelde vragen onder ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen? Vind je de voorwaarden voor een betalingsregeling.

https://www.t-mobile.nl/betalen

Nieuwe klanten moeten de eerste 3 facturen hebben betaald, het openstaande bedrag moet €30 of hoger zijn en zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen.

ik ben al jaren klant maar ik krijg steeds een foutmelding als ik het wil aanvragen

Reputatie 7
Badge +20

Beste @larryke Als je nog niet te laat bent en geen zakelijke klant bent kan je het Proberen met een andere browser. Lukt het niet dan kan je bellen of wachten op de hulp van onze moderators.

Klantenservice

Groetjes

via een ander browser werkt ook niet

Reputatie 7
Badge +20

@larryke  Heb je gebeld? Wacht niet te lang want dit soort problemen moet je snel regelen.

Anders moet je wachten op de hulp van de moderators, ze helpen je mits mogelijk netjes verder.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +20

Hi @larryke 

Ik kan je daar ook bij helpen. Je kan kiezen uit een regeling met 2 tot 6 termijnen. Hoeveel termijnen zou jij graag willen? Dan kan ik het voor je aanvragen.

Ik hoor graag van je!

@Hajar

ik zou per 5 termijnen willen aub als het gaat per 6

ik heb al een betaling gedaan van 68.51 dus er staat nu nog 175.41 open

alvast bedankt voor je hulp

groetjes larry

Reputatie 7
Badge +20

Hi @larryke

Bedank voor je reactie! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog een termijn van €42,65 hebt openstaan die op 19 september al betaald had moeten zijn. Daarom is het nog niet mogelijk om een regeling aan te vragen, maar geen zorgen zodra de betaling van  €42,65 binnen is dan kunnen we over de factuur van 3 september €132,76 een nieuwe regeling treffen. Geef je even een seintje wanneer dat is gelukt? Dan help ik je graag verder met een betalingsregeling aanvragen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer