Beantwoord

Betalingsregeling mislukt

  • 27 april 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 1 reactie

Ik probeer  een betalingsregeling aanvragen ,maar ik kan alleen maar direct de hele bedrag betalen

Kan iemand hier mee helpen? 

icon

Beste antwoord door eric 27 april 2021, 15:51

Als de factuur al betaald was kun je inderdaad geen regeling treffen. Nadat jij een terugboeking doet kan het even duren voordat dit allemaal weer is verwerkt. Wacht even tot je een herinnering krijgt van T-Mobile dat de factuur niet betaald is, dan kun je op die betaling een betalingsregeling aanvragen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Lami 

Voldoe je wel aan de voorwaarden die op deze pagina onder veelgestelde vragen staan?

https://www.t-mobile.nl/betalen

Ja ik had gisteren ook met de klantenservice gesproken ze hebben gezegd dat ik kan een betalingsregeling aanvragen maar ik moest eerst die factuur terugboeken. Ik had gisteren het factuur teruggeboekt

Reputatie 6
Badge +12

Als de factuur al betaald was kun je inderdaad geen regeling treffen. Nadat jij een terugboeking doet kan het even duren voordat dit allemaal weer is verwerkt. Wacht even tot je een herinnering krijgt van T-Mobile dat de factuur niet betaald is, dan kun je op die betaling een betalingsregeling aanvragen.

Reageer