Beantwoord

Betalingsregeling online aanvragen lukt niet

  • 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Hallo,

Ik probeer online een betalingsregeling aan te vragen, maar bij de laatste stap zegt hij dat er iets mis ging met het genereren van de pagina. Is er een storing? Ik ben inmiddels afgesloten en zou graag de betalingsregeling aanvragen en weer aangesloten worden. Ook heb ik een vraag over het openstaande bedrag, er staat 1 factuur op onbetaald in mijn overzicht van €43,21 en voor de rest staat bij alles betaald. Toch is de achterstand €86,42. Kunnen jullie mij verder helpen?

Gr Linda
icon

Beste antwoord door Thalina 12 juni 2017, 14:33

Hoi Linda,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment al een betalingsregeling hebt lopen. Vandaar dat je niet nu een nieuwe betalingsregeling kunt aanvragen. Jouw tweede termijn van jouw betalingsregeling had voor 28/05 betaald moeten zijn en dit is helaas niet gebeurd. Vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt gekregen. Deze tweede termijn gaat om een bedrag van 43,21 euro. En jouw andere openstaande factuur (van 23/05) is ook 43,21 euro, dus vandaar dat je een achterstand van 86,42 euro ziet staan op My T-Mobile. Ik zie daar rechts staan dat je inderdaad een betalingsregeling kunt aanvragen, maar dat is zoals ik uitlegde niet mogelijk. Ik wil je adviseren om het bedrag dan ook zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via iDeal via My T-Mobile.

Laat je weten of het is gelukt met betalen? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linda,

Begrijpelijk dat je wilt weten wat er precies aan de hand is! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment al een betalingsregeling hebt lopen. Vandaar dat je niet nu een nieuwe betalingsregeling kunt aanvragen. Jouw tweede termijn van jouw betalingsregeling had voor 28/05 betaald moeten zijn en dit is helaas niet gebeurd. Vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt gekregen. Deze tweede termijn gaat om een bedrag van 43,21 euro. En jouw andere openstaande factuur (van 23/05) is ook 43,21 euro, dus vandaar dat je een achterstand van 86,42 euro ziet staan op My T-Mobile. Ik zie daar rechts staan dat je inderdaad een betalingsregeling kunt aanvragen, maar dat is zoals ik uitlegde niet mogelijk. Ik wil je adviseren om het bedrag dan ook zo snel mogelijk te betalen. Dit kan via iDeal via My T-Mobile.

Laat je weten of het is gelukt met betalen? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer