Beantwoord

Betalingsregeling toch annuleren

• 21 januari 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag, graag wil ik mijn getroffen betalingsregeling annuleren en het saldo in een keer afbetalen.

Er zat nog geen blokkade op mijn toestel en nu dus wel. Ik woon in het buitenland en kan nu opeens niet meer bellen en internetten.

Het was meer om de functie in My Tmobile uit te testen. Stom had ik het maar niet gedaan want nu zit er een blokkade op. Kan dit nog teruggedraaid worden zodat ik weer kan bellen en internetten?

Ik verneem het graag spoedig.

Alvast bedankt.

Groet,

Kat

icon

Beste antwoord door Hajar 21 januari 2021, 14:57

Hi @Kat37 

Als je het bedrag handmatig overmaakt naar rekeningnummer is NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile dan wordt de blokkade verwijderd. Vermeld in de omschrijving je T-Mobile klantnummer. Ik verwacht dat het dan in orde komt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Kat37  Dat is lastig, inderdaad bij een regeling kan je weinig in het buitenland.

Kan je niet inloggen en al de achterstanden  Via IDeal gelijk afbetalen?

Laat even weten of dat lukt anders moet je even op de hulp van de moderators wachten.

Groetjes!

Bedankt voor je snelle reactie, helaas niet anders had ik dit uiteraard direct gedaan...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kat37 

Als je het bedrag handmatig overmaakt naar rekeningnummer is NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile dan wordt de blokkade verwijderd. Vermeld in de omschrijving je T-Mobile klantnummer. Ik verwacht dat het dan in orde komt! 

Reageer