Beantwoord

Betalingsregeling treffen lukt niet

• 20 juli 2020
  • 6 reacties
  • 330 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste medewerker, 

Ik probeer online een betalingsregeling te treffen voor 121 euro. De site geeft aan dat ik in 4 maanden kan betalen. Maar als ik daarbij op akkoord klik krijg ik dat er iets mis is gegaan. Ik wil graag van mijn blokkade af en kan jullie nu niet bellen om met klantenservice te spreken. Dus kan eigenlijk alleen via deze weg.

groet 

marit 

icon

Beste antwoord door Hajar 20 juli 2020, 14:21

Hi @Marit92 

Ik zie in ons systeem dat het toch is gelukt om een betalingsregeling aan te vragen. Zorg ervoor dat de regeling op tijd wordt betaald en je normale facturen ook anders komt je regeling te vervallen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Marit92 Welkom.Als je al een blokkade hebt kan je geen regeling meer krijgen.

Zo’n regeling moet je op tijd aanvragen.

Kan je het niet van iemand even lenen voor dat en er nog meer kosten bijkomen?

Je kan ook wachten op een antwoord van de moderators (misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen)  Er zijn ook regelingen waarbij je uitstel van betaling kan krijgen voor 10 dagen. Maar die regelingen moet je wel aanvragen voor de blokkades.

Meestal heb je ook een mail gekregen dat er een blokkade aan komt.

Lees Hier meer over betalen enz.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marit92 

Ik zie in ons systeem dat het toch is gelukt om een betalingsregeling aan te vragen. Zorg ervoor dat de regeling op tijd wordt betaald en je normale facturen ook anders komt je regeling te vervallen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Beste hajar, 

Dankjewel voor het antwoord. Echter kan ik de betalingsregeling zelf niet zien en zit er ook nog steeds een blokkade op alles. Ik begrijp dat ik in her vervolg beter moet letten op tijdige betalingen.

Zou jij naar de blokkade kunnen kijken?

alvast dank!

marit p

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Marit92 

Het kan goed zijn dat de betalingsregeling nog niet zichtbaar is op My T-Mobile, maar in ons systeem staat die goed. De blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers blijft wel standaard actief bij een betalingsregeling, maar ik heb de blokkade voor in Nederland wel verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?

ik zou graag een betalingsregeling willen treffen maar het lukt niet via de site kan iemand me helpen

Reputatie 7
Badge +20

@larryke 

Je hebt jouw vraag al in dit topic gesteld. Het is niet de bedoeling je vraag te herhalen in verschillende topics.

Dit topic gaat op slot.