Beantwoord

Betalingsregeling treffen lukt niet

  • 7 januari 2021
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Ik wil graag een betalingsregeling treffen maar de knop staat nergens, zowel de app als website geeft het niet aan.

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 januari 2021, 11:10

Goedemorgen @Milenahutten  

Dat is lastig. Heb je soms al een regeling lopen? 
Hier kan je lezen wat de regels zijn.

Soms wil een andere browser ook wel eens helpen. Lukt het nog niet moet je even wachten tot een moderator kan kijken waarom het niet lukt.

Groetjes

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Milenahutten  

Dat is lastig. Heb je soms al een regeling lopen? 
Hier kan je lezen wat de regels zijn.

Soms wil een andere browser ook wel eens helpen. Lukt het nog niet moet je even wachten tot een moderator kan kijken waarom het niet lukt.

Groetjes

Ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen. 

Wanneer kun je een betalingsregeling treffen?

  • Als je openstaande saldo € 30,- of hoger is
  • Voor nieuwe klanten: je moet de eerste drie facturen wel betaald hebben
  • Zakelijke klanten kunnen geen betalingsregeling treffen

 Alvast goed om te weten

  • Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.

 
Wil je een betalingsregeling aanvragen?
Log in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Milenahutten 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je die optie niet te krijgt nu via My T-Mobile, maar geen zorgen wij kunnen ook een regeling voor je treffen. Je kan kiezen tussen een termijn van minimaal 2 of maximaal 6. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat dan maak ik het in orde!

Hi @Hajar,

Graag in de termijnen van 6.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Milenahutten 

Ik heb een betalingsregeling van 6 termijnen voor je aangevraagd. Dit zal ook zichtbaar zijn op My T-Mobile. De eerste betaling van het eerste termijn moet voor 21-01-2021 voldaan zijn en het gaat om een bedrag van 35.47 per termijn. 

Ik hoop dat hiermee alles naar wens is! 

Reageer