Beantwoord

betalingsregeling treffen lukt niet

• 19 maart 2021
  • 12 reacties
  • 104 Bekeken

Goede morgen,

Ik probeer sinds gisteren een betalingsregeling te treffen voor openstaande rekeningen die ik niet in 1 keer kan betalen, maar elke keer krijg ik een fout melding.

hoe kan ik dit anders oplossen of regelen?

ik graag van jullie

icon

Beste antwoord door David 19 maart 2021, 12:28

Hoi @bmars4,

Hier de Mobiele hulp! 

We hebben op dit problemen met het aanvragen en verwerken van betalingsregelingen, vandaar dat het je niet lukte om deze aan te vragen. Ik heb voor jou een case aangemaakt die onze technische afdeling meeneemt in het oplossen van dit probleem. Zij zullen ook de betalingsregeling voor je aanmaken en je hier nog over informeren wanneer dit is verwerkt. Ik heb het maximale aantal termijnen aangevraagd, dus dat zijn er zes. 

Op het moment dat de betalingsregeling wordt getroffen zul je de eerste termijn binnen een week moeten overmaken en zal er een blokkade worden geplaatst op het gebruik van premium diensten (servicenummers, aankopen via je factuur, etc.) en gebruik in het buitenland. Wanneer de gehele betalingsregeling is voldaan wordt dit automatisch weer opgeheven. Houd er ook rekening mee dat als de termijnen niet tijdig worden betaald, de betalingsregeling in het geheel komt te vervallen en het totale bedrag zal moeten worden voldaan.

Mocht je nog vragen hebben voor ons dan horen we het graag en anders alvast een goed weekend!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @bmars4 

Voldoe je aan de voorwaarden? Kijk bij veelgestelde vragen onder ik kan het bedrag nu niet betalen, kan ik een betalingsregeling treffen?

https://www.t-mobile.nl/betalen

ja ik voldoe aan de voorwaarde. ik kan het normaal gewoon betalen, maar door dat ik mijn baan in december ben verloren heb ik de achterstand niet meer weg kunnen werken, maar vanaf nu kan ik alles gewoon weer betalen.

Reputatie 7
Badge +19

De optie heb je zowel in de app als via de website, probeer beide eens.

ik heb ze beide al meerdere malen geprobeerd, maar elke keer geeft hij aan er is een fout opgetreden.

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen, @bmars4 

Ik heb zojuist een moderator gewezen op dit verzoek en de diverse foutmeldingen. 
Moderatoren behandelen vragen en verzoeken vanuit de community op volgorde van binnenkomst. 
Nog even geduld dus. Voor nu wens ik je in ieder geval nog een fijne dag toe. 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @bmars4, van harte welkom op de Community!

Graag help ik je bij het treffen van een betalingsregeling: gaat het om Mobiel of Thuis? Indien het Thuis betreft, kan ik je direct helpen. Mocht het om Mobiel gaan, dan zal een collega van me het overnemen en je te hulp schieten. Sorry dat het nog niet gelukt is, dit gaan we fixen!

het gaat om mobiel

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bmars4,

Hier de Mobiele hulp! 

We hebben op dit problemen met het aanvragen en verwerken van betalingsregelingen, vandaar dat het je niet lukte om deze aan te vragen. Ik heb voor jou een case aangemaakt die onze technische afdeling meeneemt in het oplossen van dit probleem. Zij zullen ook de betalingsregeling voor je aanmaken en je hier nog over informeren wanneer dit is verwerkt. Ik heb het maximale aantal termijnen aangevraagd, dus dat zijn er zes. 

Op het moment dat de betalingsregeling wordt getroffen zul je de eerste termijn binnen een week moeten overmaken en zal er een blokkade worden geplaatst op het gebruik van premium diensten (servicenummers, aankopen via je factuur, etc.) en gebruik in het buitenland. Wanneer de gehele betalingsregeling is voldaan wordt dit automatisch weer opgeheven. Houd er ook rekening mee dat als de termijnen niet tijdig worden betaald, de betalingsregeling in het geheel komt te vervallen en het totale bedrag zal moeten worden voldaan.

Mocht je nog vragen hebben voor ons dan horen we het graag en anders alvast een goed weekend!

er zou een betalingsregeling getroffen zijn, maar nu is alsnog mijn simkaart geblokkeerd omdat ik niet heb betaald. maar ik wilde juist net gaan betalen omdat ik net genoeg geld binnen had om de eerste maand afbetaling te betalen. hoe kan dit fout zijn gegaan?

even voor iedereen. het is al opgelost dankzij een familie lid is de blokkering opgeheven.

Beste David,

Ik heb last van hetzelfde probleem. Heb  de afgelopen dagen meerdere pogingen gewaagd maar ook elke keer een foutmelding als ik een regeling wil treffen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sebassie99 

Ik kan je daar ook bij helpen je kan in jouw geval kiezen uit tot 2 maximaal 10 termijnen. Wat kan ik voor jou invullen? Op het moment dat de betalingsregeling wordt getroffen zul je de eerste termijn binnen een week moeten overmaken en zal er een blokkade worden geplaatst op het gebruik van premium diensten (servicenummers, aankopen via je factuur, etc.) en gebruik in het buitenland. Wanneer de gehele betalingsregeling is voldaan wordt dit automatisch weer opgeheven. Houd er ook rekening mee dat als de termijnen niet tijdig worden betaald, de betalingsregeling in het geheel komt te vervallen en het totale bedrag zal moeten worden voldaan.

ik hoor graag van je!

Reageer