Beantwoord

Betalingsregeling werkt niet

• 9 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Ik wil een betalingsregeling van 6 maanden maar hij werkt niet?? Hoe kan ik dit aanvragen
icon

Beste antwoord door Sam- 9 augustus 2016, 18:30

Hi hi Carlijn,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat het niet werkt. Welke melding kreeg je te zien en waar ging het precies fout? Ik heb gelijk een regeling voor je geactiveerd. Ik heb de regeling doorgevoerd voor 5 termijnen waarbij de eerste termijn binnen 7 dagen betaald moet zijn. Voor de zekerheid heb ik je een accept e-mail gestuurd waarin een betaal link staat.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hi hi Carlijn,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat het niet werkt. Welke melding kreeg je te zien en waar ging het precies fout? Ik heb gelijk een regeling voor je geactiveerd. Ik heb de regeling doorgevoerd voor 5 termijnen waarbij de eerste termijn binnen 7 dagen betaald moet zijn. Voor de zekerheid heb ik je een accept e-mail gestuurd waarin een betaal link staat.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden!
Top dankjewel, de 2e bevestiging button doet het niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carlijn,

Ik zie dat Issam alles in orde heeft gemaakt. Als ik verder nog iets kan betekenen hoor ik het graag. 🙂

Reageer