Beantwoord

Betalingsregeling werkt niet

• 10 augustus 2016
  • 38 reacties
  • 802 Bekeken

Probeerde een betalingsregeling te treffen voor 4 maanden maar deze werkt niet ( 2e bevestigingsbutton)
Hoop dat iemand me even kan helpen!

Thanks in Fw
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2016, 10:29

Hi Mizu,

Er is inderdaad een storing waardoor het niet mogelijk is om zelf via My T-Mobile een betalingsregeling te treffen. Ik heb dit nu voor je gedaan en ik stuur je een privébericht met wat meer informatie over de termijnen en betaling ervan.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mizu,

Er is inderdaad een storing waardoor het niet mogelijk is om zelf via My T-Mobile een betalingsregeling te treffen. Ik heb dit nu voor je gedaan en ik stuur je een privébericht met wat meer informatie over de termijnen en betaling ervan.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Reputatie 2
Ik wil ook graag een betalingsregeling treffen voor 2 maanden maar werkt niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Wendy,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Ai, goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. De betalingsregeling is inmiddels geactiveerd. Binnen 7 dagen wordt de eerste termijn betaling van je rekening afgeschreven. De tweede termijn betaling vindt 30 dagen later plaats.

Is hiermee je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Laat ons weten als je nog extra vragen of verzoeken hebt. 🙂
Reputatie 2
Super dank je wel!
Reputatie 6
Badge +17
You're welcome Wendysnowy!
Geachte heer/mevrouw,

Ook ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Al 2 dagen achter elkaar geprobeerd. Kan niet op de tweede aanvraag button klikken. Wil graag mijn facturen in 3 termijnen betalen.
Zou je dit voor mij in orde willen maken? Krijg graag een bevestiging hiervan.

Hartelijk dank alvast!
Hoi
ik wil ook graag me factuur in 2 termijnen betalen zal u mij op de hoogte houden als het lukt krijg het ook niet voor elkaar op my t mobile
met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
@Ambrosini89;

Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen met het aanvragen van een betalingsregeling. Is hiermee alles naar wens?

@Essie28;

Ik heb voor jou een betalingsregeling van 2 termijnen getroffen. Ik stuur je een privébericht met meer informatie. 🙂
Ook ik zou graag een betalingsregeling treffen alleen werkt het nog steeds niet..
Is er iemand wat mij hiermee kan helpen?
Ik zou ook graag een betalingsregeling.
Net ook geprobeerd. Maar werkt nog niet. Zou graag een regeling treffen van 2 termijnen.
Ik zou ook graag eenog regeling treffen voor 2 maanden. Is dit mogelijk?
Hi,probeer het al bijna een week online te doen en bellen via 1200 werkt ook niet meer. Dus zou graag een betalingsregeling willen treffen voor 4 maanden. Zou je dit kunnen regelen?
Hi waarom werkt t aanvragen online niet?! wil ook een betalingsregeling van 4 maanden aub! Kan dit geregeld worden?
Goedendag, kan dit voor mij ook? kan dat ook in 4 of alleen 2? Ik woon trouwens in het buitenland, ik kan wel gewoon gebeld blijven worden toch?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Onze excuses voor het ongemak. Het is op dit moment nog steeds niet mogelijk om zelf een betalingsregeling te activeren via My T-Mobile. Onze collega's zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Tot die tijd helpen we jullie natuurlijk graag verder hiermee.

Ik heb bij iedereen waarbij het nog niet was geactiveerd alsnog een betalingsregeling geactiveerd. Binnen 7 dagen wordt de eerste termijn betaling afgeschreven van je rekening of wordt er een acceptgiro thuisgestuurd. Dit is afhankelijk van hoe je normaal je facturen betaalt.

Ik hoop dat hiermee jullie verzoek is afgehandeld. Hebben jullie nog andere vragen of verzoeken, dan helpen we jullie natuurlijk graag verder!
Ik wil graag een betalings regeleing voor 6 maanden, is dat mogelijk?
ik wou net een betalingsregeling treffen voor 2 maand is dat mogelijk want ik ben onverwachts werkloos geworden en kan het pas betalen zodra ik loon binnen heb
Bedankt beste Issam, waar kan ik terugzien of de betalingsregeling nu loopt. Ik ben totaal afgesloten voor inkomend en uitgaand, mijn simkaart lijkt geblokkeerd al zie ik dit niet terug in mijn account. ik woon in buitenland en bel met beltegoed naar de klantenservice, dit duurt een eeuwigheid en kost ontzettend veel. Mijn post komt op n adres waar ik al sinds december niet meer woon dus wist van niks
Kan dus ook geen rekeningen betalen omdat mijn tancode ontvang op dit nummer, baal hiervan!
goedemiddag,
Ik wil graag een betalingsregeling aanvragen maar dit is niet mogelijk.
Ik zou graag voor 5 maanden een regeling willen treffen.
Kan u mij hierbij helpen.
Alvast bedankt!
Ik zou ook graag een regeling willen treffen van de maximale 5 maanden voordat ik een preventel aanschrijving krijg.
Wel rest mij de vraag mits je een betalingsregeling hebt word de blokkade ook opgeheven of blijft die actief tot het volledige bedrag is betaald.
Ik wil graag ook een betalingsregeling treffen voor 2 maanden. Ook bij mij werkt het niet. Ik heb verder geen brieven meer ontvangen ivm verhuizing en kreeg net een bericht dat mijn simkaart anders morgen geblokkeerd wordt. Is dit nog te voorkomen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

De betalingsregelingen zijn voor jullie getroffen in het gewenste aantal termijnen. Zoals Issam al aangegeven heeft, wordt de eerste termijn binnen een week afgeschreven of deze moet overgemaakt worden.

Alle aanvullende voorwaarden vind je HIER terug. Als hier nog vragen over zijn, laat het gerust weten!

@RF6

Mijn collega heeft helaas over jouw vraag heen gelezen, excuses hiervoor. Zoals je in de voorwaarden kunt lezen, krijg je inderdaad een blokkade op het gebruik in het buitenland. Helaas is hier niets aan te doen. Hopelijk kun je zo snel mogelijk het openstaande bedrag voldoen.
Ik zou ook graag een betalingsregeling willen. Liefste voor 3 maanden. Kan dit?

Reageer