Beantwoord

Betalingsregeling werkt niet

  • 10 augustus 2016
  • 38 reacties
  • 809 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marlijn,

Goed dat je dit op tijd aankaart. Ik heb even gekeken in het systeem en ik kan een betalingsregeling met twee termijnen voor je invoeren. Dat heb ik gelijk voor je gedaan. Ik heb je een privébericht gestuurd met aanvullende informatie over de regeling.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Beste Thalina, dank voor je bericht. Alles is betaald, maar simkaart is nog steeds geblokkeerd. Wanneer kan ik weer gebeld worden? Merci
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RF6,

Begrijpelijk dat je na betaling zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat de laatste betaling op 28/9 is binnengekomen en diezelfde dag ook de blokkade is verwijderd. Heb je je toestel in de tussentijd al eens uit- en aangezet? Alles zou namelijk weer moeten werken. Kun je alleen niet gebeld worden of ook niet internetten, bellen en/of sms'en? Ben je op dit moment in het buitenland? Zo ja, kun je aangeven in welk land en met welke provider je verbonden bent? Kun je eens handmatig een andere provider selecteren?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hai Thalina, ik woon in België sinds december. Ik kan al 2 maanden niks. Inkomend en uitgaand. Ik heb ook geen enkele verbinding met een netwerk. Soms gewoon n rood kruis rechts in m'n scherm en soms n rood telefoontje.ik heb hem al vaker aan en uit gedaan.
Bedankt voor het meekijken.
Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi RF6,

Dankjewel voor je reactie. Vreemd dat je al 2 maanden geen bereik hebt in België. Heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Heb je jouw roaming wel aan staan? Maak je gebruik van een iPhone? Zo ja, zorg dan dat je EU-internet uit staat.

Het kan goed zijn dat het probleem bij je toestel of simkaart ligt. Om dit te testen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt,

Ik hoor graag wat de uitslag hiervan is zodat we dit samen kunnen oplossen.
Beste Hajar, dank voor je bericht. Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gedaan en daar hetzelfde probleem. Ik heb geen iPhone maar blackberry. Handmatig netwerk selecteren gaat ook niet, ik krijg geen netwerken. Inmiddels kan ik nergens meer in, want alles is verbonden met mijn NLse nummer. DigiD, internetbankieren, mijn mail etc. Hoe kan dit nu opgelost worden? Het lijkt alsof mijn simkaart niet meer actief is sinds de betaling n x gemist is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RF6,

Wat balen dat niets meer werkt! Begrijpelijk dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben. Ik zie dat je op dit moment gebruikmaakt van een vrij oude simkaart. Dit kan problemen veroorzaken met verbinden. Ik heb ook nog even samen met een netwerkspecialist naar jouw instellingen in ons systeem gekeken, maar daar staat alles goed. Wel zien we dat je de afgelopen 24 uur inderdaad geen verbinding hebt gemaakt met het netwerk. Het is erg waarschijnlijk dat het aan jouw simkaart ligt. Ik heb je daarom gratis een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze wordt alleen wel naar jouw Nederlandse adres gestuurd. Ik kan een simkaart niet naar het buitenland sturen. Heb je misschien iemand die de simkaart naar je door kan sturen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor al je moeite en j reactie. Ik heb geen adres in Nederland! Heb dit ook meermaals doorgegeven. Ik ben al bijna een jaar niet meer op dat adres. Heb ook wel langer als 24 uur geen contact met het netwerk gehad. Al zeker 2 maanden. Kan ik anders het adres van mijn moeder middels een privé bericht naar jullie sturen? Dan stuurt zij het per post door?
Excuus beste Thalina, ik zie dat mijn moeders adres de laatste x gelukkig eindelijk is verwerkt als postadres. Hij zal dus al bij mijn moeder binnenkomen. Hartelijk dank voor de moeite. Moet ik nog iets doen?
Reputatie 6
Badge +15
Hey RF6,

De simkaart is ondertussen naar het adres onderweg. Heeft je moeder hem toevallig al ontvangen? :8

Hopelijk kan zij hem snel naar je doorsturen. Wat wellicht nog wel handig is: Het activeren van simkaarten in het buitenland kan soms fout gaan omdat je daar niet direct verbonden bent met ons netwerk. Is de simkaart nog in Nederland? Wellicht is het dan handig om alvast aan je moeder te vragen of ze hem kan activeren. Het mooiste zou nog zijn als je zelf in Nederland bent om hem te activeren. Dan zit er in ieder geval geen geactiveerde simkaart in de enveloppe naar jou toe. Je zou het natuurlijk ook daar kunnen proberen, mocht het niet goed gaan dan kun je een tweede poging in Nederland activeren.

Laat je weten of het gelukt is? :8
Beste Amy, heel erg bedankt voor de moeite. Het is gelukt, kan eindelijk weer bellen! Fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +15
Hey RF6,

Graag gedaan natuurlijk.. daar zijn we voor! 😉 Bedankt voor je update in het topic en goed om te horen dat het gelukt is!

Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden. Fijn weekend!
Bedankt! Fijn weekend!

Reageer