Beantwoord

Betalingsregeling werkt niet

  • 10 augustus 2016
  • 38 reacties
  • 810 Bekeken

Probeerde een betalingsregeling te treffen voor 4 maanden maar deze werkt niet ( 2e bevestigingsbutton)
Hoop dat iemand me even kan helpen!

Thanks in Fw
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2016, 10:29

Hi Mizu,

Er is inderdaad een storing waardoor het niet mogelijk is om zelf via My T-Mobile een betalingsregeling te treffen. Ik heb dit nu voor je gedaan en ik stuur je een privébericht met wat meer informatie over de termijnen en betaling ervan.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mizu,

Er is inderdaad een storing waardoor het niet mogelijk is om zelf via My T-Mobile een betalingsregeling te treffen. Ik heb dit nu voor je gedaan en ik stuur je een privébericht met wat meer informatie over de termijnen en betaling ervan.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Hi waarom werkt t aanvragen online niet?! wil ook een betalingsregeling van 4 maanden aub! Kan dit geregeld worden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RF6,

Begrijpelijk dat je na betaling zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat de laatste betaling op 28/9 is binnengekomen en diezelfde dag ook de blokkade is verwijderd. Heb je je toestel in de tussentijd al eens uit- en aangezet? Alles zou namelijk weer moeten werken. Kun je alleen niet gebeld worden of ook niet internetten, bellen en/of sms'en? Ben je op dit moment in het buitenland? Zo ja, kun je aangeven in welk land en met welke provider je verbonden bent? Kun je eens handmatig een andere provider selecteren?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hai Thalina, ik woon in België sinds december. Ik kan al 2 maanden niks. Inkomend en uitgaand. Ik heb ook geen enkele verbinding met een netwerk. Soms gewoon n rood kruis rechts in m'n scherm en soms n rood telefoontje.ik heb hem al vaker aan en uit gedaan.
Bedankt voor het meekijken.
Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hi RF6,

Dankjewel voor je reactie. Vreemd dat je al 2 maanden geen bereik hebt in België. Heb je geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Heb je jouw roaming wel aan staan? Maak je gebruik van een iPhone? Zo ja, zorg dan dat je EU-internet uit staat.

Het kan goed zijn dat het probleem bij je toestel of simkaart ligt. Om dit te testen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt,

Ik hoor graag wat de uitslag hiervan is zodat we dit samen kunnen oplossen.
Beste Hajar, dank voor je bericht. Ik heb mijn simkaart in een ander toestel gedaan en daar hetzelfde probleem. Ik heb geen iPhone maar blackberry. Handmatig netwerk selecteren gaat ook niet, ik krijg geen netwerken. Inmiddels kan ik nergens meer in, want alles is verbonden met mijn NLse nummer. DigiD, internetbankieren, mijn mail etc. Hoe kan dit nu opgelost worden? Het lijkt alsof mijn simkaart niet meer actief is sinds de betaling n x gemist is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi RF6,

Wat balen dat niets meer werkt! Begrijpelijk dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben. Ik zie dat je op dit moment gebruikmaakt van een vrij oude simkaart. Dit kan problemen veroorzaken met verbinden. Ik heb ook nog even samen met een netwerkspecialist naar jouw instellingen in ons systeem gekeken, maar daar staat alles goed. Wel zien we dat je de afgelopen 24 uur inderdaad geen verbinding hebt gemaakt met het netwerk. Het is erg waarschijnlijk dat het aan jouw simkaart ligt. Ik heb je daarom gratis een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze wordt alleen wel naar jouw Nederlandse adres gestuurd. Ik kan een simkaart niet naar het buitenland sturen. Heb je misschien iemand die de simkaart naar je door kan sturen?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor al je moeite en j reactie. Ik heb geen adres in Nederland! Heb dit ook meermaals doorgegeven. Ik ben al bijna een jaar niet meer op dat adres. Heb ook wel langer als 24 uur geen contact met het netwerk gehad. Al zeker 2 maanden. Kan ik anders het adres van mijn moeder middels een privé bericht naar jullie sturen? Dan stuurt zij het per post door?
Excuus beste Thalina, ik zie dat mijn moeders adres de laatste x gelukkig eindelijk is verwerkt als postadres. Hij zal dus al bij mijn moeder binnenkomen. Hartelijk dank voor de moeite. Moet ik nog iets doen?
Reputatie 6
Badge +15
Hey RF6,

De simkaart is ondertussen naar het adres onderweg. Heeft je moeder hem toevallig al ontvangen? :8

Hopelijk kan zij hem snel naar je doorsturen. Wat wellicht nog wel handig is: Het activeren van simkaarten in het buitenland kan soms fout gaan omdat je daar niet direct verbonden bent met ons netwerk. Is de simkaart nog in Nederland? Wellicht is het dan handig om alvast aan je moeder te vragen of ze hem kan activeren. Het mooiste zou nog zijn als je zelf in Nederland bent om hem te activeren. Dan zit er in ieder geval geen geactiveerde simkaart in de enveloppe naar jou toe. Je zou het natuurlijk ook daar kunnen proberen, mocht het niet goed gaan dan kun je een tweede poging in Nederland activeren.

Laat je weten of het gelukt is? :8
Beste Amy, heel erg bedankt voor de moeite. Het is gelukt, kan eindelijk weer bellen! Fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +15
Hey RF6,

Graag gedaan natuurlijk.. daar zijn we voor! 😉 Bedankt voor je update in het topic en goed om te horen dat het gelukt is!

Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden. Fijn weekend!
Bedankt! Fijn weekend!
Reputatie 2
Ik wil ook graag een betalingsregeling treffen voor 2 maanden maar werkt niet.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Wendy,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug!

Ai, goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. De betalingsregeling is inmiddels geactiveerd. Binnen 7 dagen wordt de eerste termijn betaling van je rekening afgeschreven. De tweede termijn betaling vindt 30 dagen later plaats.

Is hiermee je verzoek naar tevredenheid afgehandeld? Laat ons weten als je nog extra vragen of verzoeken hebt. 🙂
Reputatie 2
Super dank je wel!
Reputatie 5
Badge +17
You're welcome Wendysnowy!
Geachte heer/mevrouw,

Ook ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Al 2 dagen achter elkaar geprobeerd. Kan niet op de tweede aanvraag button klikken. Wil graag mijn facturen in 3 termijnen betalen.
Zou je dit voor mij in orde willen maken? Krijg graag een bevestiging hiervan.

Hartelijk dank alvast!
Hoi
ik wil ook graag me factuur in 2 termijnen betalen zal u mij op de hoogte houden als het lukt krijg het ook niet voor elkaar op my t mobile
met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +20
@Ambrosini89;

Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen met het aanvragen van een betalingsregeling. Is hiermee alles naar wens?

@Essie28;

Ik heb voor jou een betalingsregeling van 2 termijnen getroffen. Ik stuur je een privébericht met meer informatie. 🙂
Ook ik zou graag een betalingsregeling treffen alleen werkt het nog steeds niet..
Is er iemand wat mij hiermee kan helpen?
Ik zou ook graag een betalingsregeling.
Net ook geprobeerd. Maar werkt nog niet. Zou graag een regeling treffen van 2 termijnen.
Ik zou ook graag eenog regeling treffen voor 2 maanden. Is dit mogelijk?
Hi,probeer het al bijna een week online te doen en bellen via 1200 werkt ook niet meer. Dus zou graag een betalingsregeling willen treffen voor 4 maanden. Zou je dit kunnen regelen?

Reageer