Beantwoord

Betalingswijze veranderen lukt niet

• 30 december 2015
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Ik zou mijn betalingswijze willen wijzigen naar een automatische incasso, maar ik moet dan accoord gaan met de algemene voorwaarden. Dat doe ik dan door het vinkje te zetten bij het accepteren van deze voorwaarden. Maar hoe vaak ik dat ook doe.... ik moet de de algemene voorwaarden accepteren, maar dat had ik al gedaan!!! Iemand een idee of er toevallig nog andere algemene voorwaarden bestaan?

Vriendelijke groet,

Dick
icon

Beste antwoord door Issam 31 december 2015, 11:25

Hi Dick,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Al een kijkje in het https://voorstel topic genomen? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.

Wat vreemd dat het niet lukte. Heb je zoals Leroy98ecker aangaf een andere internet browser uitgeprobeerd? Ik heb de betaalmethode in ieder geval gelijk voor je aangepast. Jouw eerstvolgende factuur zal dus automatisch van je rekening afgeschreven worden.

Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Dick007

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Heb je het al eens met een andere webbrowser geprobeerd?
Lukt het dan wel?

Groetjes,
Leroy
Reputatie 6
Badge +16
Hi Dick,

Nogmaals van harte welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien. Al een kijkje in het https://voorstel topic genomen? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn.

Wat vreemd dat het niet lukte. Heb je zoals Leroy98ecker aangaf een andere internet browser uitgeprobeerd? Ik heb de betaalmethode in ieder geval gelijk voor je aangepast. Jouw eerstvolgende factuur zal dus automatisch van je rekening afgeschreven worden.

Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Reputatie 2
Hallo, het had niets te maken met de browser. Zowel Chrome als de internet browser op de telefoon gaven dezelfde fout. Nadat het eea door jullie is aangepast kan ik wel mijn betalngswijze veranderen. Maar goed... in ieder geval bedankt voor de medewerking.

Groetjes, Dick.

Ps. Een fijne jaarwisseling en al het goede vor het nieuwe jaar.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Dick,

Dat is vreemd zeg. Ik ben blij dat het in ieder geval opgelost is nu! Bedankt voor het doorgeven. ;)

Bedankt, ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad. De beste wensen nog!

Reageer