Beantwoord

Betallen

  • 24 mei 2019
  • 2 reacties
  • 639 Bekeken

Ggoedemorgen ik ben M Jimenez [adres verwijderd door moderator]. Ik wil graag mijn betaling via iDEAL link betalen via mijn email het is een bedrag van 64.53 maar hij doet het niet. Ik wil hem graag bepalen maar geef elke keer aan dat ik over een uur weer kan proberen maar na een uur doet hij het nog steeds niet. Dus mijn vraag is zouden jullie graag naar kunnen kijken of een nieuwe kunnen stuuren want ik wil graag betalen mijn aansluiting is geblokkeerd. Dus graag een nieuwe stuuren
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2019, 13:33

Hoi M Jimenez,

Ik zie dat het inmiddels wel gelukt is om te betalen, klopt dat? Gelukkig!

Heb je nog meer vragen, laat het ons dan ook gerust even weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Mijn klantnummer ia 117865493 vergeten op te zetten. Mvgr M Jimenez uit [woonplaats verwijderd door moderator]
Reputatie 7
Badge +19
Hoi M Jimenez,

Ik zie dat het inmiddels wel gelukt is om te betalen, klopt dat? Gelukkig!

Heb je nog meer vragen, laat het ons dan ook gerust even weten.

Reageer