Beantwoord

bevestiging betalingsregeling is niet goed gegaan mail wel ontvangen

• 23 december 2020
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Ik heb de mail ontvangen dat ik een bevestiging heb van een betalingsregeling (gaat over tel rekening)

Alleen is de mail niet in orde. 

Beste klant,

Hierbij bevestigen wij de afgesproken betalingsregeling op voor jouw overeenkomst mobiele telefonie. Deze regeling komt op het volgende neer.

1. Je betaalt het huidige openstaande saldo in de volgende termijnen:

Uiterste betaaldatum   Te betalen bedrag

Totaal betalingsregeling     € 0,00  

Zoals jullie kunnen zien is het bedrag 0 euro van de regeling, en als ik op de ideal link druk dan krijg ik gewoon het totale bedrag te zien, en niet de termijn bedragen, en niks op de site of app laat zien dat ik een betalingsregeling heb getroffen, normaal zie je dan bv de maand termijn bedragen staan, maar die staan er ook niet. Er staat alleen het totale bedrag wat open staat.

Ik denk dat er iets mis is gegaan met de regeling vanuit jullie kant uit? Want ooit eerder heb ik het aangevraagd werkte het prima. En ik kan nu zelf wel opnieuw aanvraag doen over dat specifieke factuur, maar dan krijg ik een foutmelding als ik op aanvragen druk.

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door David 24 december 2020, 09:32

Hoi @legendareN,

Dat is inderdaad wel een erg vreemde mail, maar geen zorgen de betalingsregeling is goed bij ons doorgekomen. :thumbsup:

De regeling staat goed in ons systeem en ook op jouw My T-Mobile is de correcte informatie te vinden. Het lijkt dus op een foutje in het systeem wat de e-mails verstuurt, maar gelukkig is het verder goed gegaan met de regeling. 

Als je nog andere vragen voor ons hebt dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedemorgen @legendareN,

Dat lijkt me inderdaad niet helemaal correct. De community werkt volgens het klant helpt klant principe. Mogelijk kan een T-Mobile moderator uitsluitsel geven. Ik verwacht wel dat het iets langer kan duren i.v.m. de feestdagen voordat je een reactie kunt verwachten. Bij hoge spoed adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice. 

Voor nu wens ik je alvast fijne feestdagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @legendareN,

Dat is inderdaad wel een erg vreemde mail, maar geen zorgen de betalingsregeling is goed bij ons doorgekomen. :thumbsup:

De regeling staat goed in ons systeem en ook op jouw My T-Mobile is de correcte informatie te vinden. Het lijkt dus op een foutje in het systeem wat de e-mails verstuurt, maar gelukkig is het verder goed gegaan met de regeling. 

Als je nog andere vragen voor ons hebt dan horen we het graag van je!

Reageer