Beantwoord

Bevestiging van Vriendenkorting

• 3 juli 2017
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Goedendag, hoe kan ik achter halen of de vriendenkorting is goed of afgekeurd?
icon

Beste antwoord door jan kelder 3 juli 2017, 17:23

Als je iemand opgeeft krijg je daar een bevestiging van . Als het afgekeurd wordt enkele uren daar na met de reden van afkeuring , zoals abonnement is nog niet in gegaan . Of een andere reden .
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je iemand opgeeft krijg je daar een bevestiging van . Als het afgekeurd wordt enkele uren daar na met de reden van afkeuring , zoals abonnement is nog niet in gegaan . Of een andere reden .
Is nu bijna een week geleden dat ik het heb aangemeld en ik heb nog steeds geen bericht gehad of het nou wel of niet goedgekeurd is 😞
Reputatie 5
Badge +14
Oké, wanneer gaat dat abonnement in die je hebt opgeven?
27 juni
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tjeee,

Tof dat je ons hebt aangeraden bij iemand anders! 🙂

Je krijgt hier normaal al vrij snel een bevestiging van, via de mail. Dit is een automatische bevestiging, dus dat gaat allemaal behoorlijk rap. Het zou natuurlijk kunnen dat de mail in jouw spambox is beland. Had je daar al eens gekeken? Ik zie de aanvraag in ieder geval wel terug in het systeem, dus ik ga er vanuit dat de korting op de volgende facturen verrekend wordt. Mocht het nou echter zo zijn dat het toch verkeerd is gegaan, trek dan even aan de bel!

Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt, laat het dan weten!
Bedankt David voor het uitzoeken, even afwachten tot de volgende factuur.

De email "Aanmelding voor T-Mobile vriendenkorting" heb ik gehad, maar in de email staat ook:

" Wij gaan nu eerst jullie gegevens controleren. Als jullie inderdaad voldoen aan de spelregels van T-Mobile Vriendenkorting, dan geven we jullie op de volgende factuur 25 euro korting.

Zowel jij als de vriend die je bij ons hebt aangebracht, ontvangen hierover een e-mail "

en deze email heb ik dus nog niet gehad.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tjeee,

Dat is de bevestiging dat de korting is toegekend. Die was op dat moment ook nog niet verrekend en daarom is er nog geen mail over verstuurd. Als de korting verrekend wordt, dan wordt de mail alsnog verstuurd.

Laat je het weten of alles ontvangen is?
Hallo David

Waar ik al bang voor was is nu ook gebeurd, ik zie de factuur van Juli en zie geen vriendenkorting staan 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tjeee,

Ik zie inderdaad terug dat dit niet goed is verwerkt. Zojuist heb ik dit handmatig voor jullie verwerkt en een bevestiging verstuurd. 🙂 Het zal worden verrekend met de eerstvolgende facturen, komt goed!

Reageer