Bezwaarschrift

• 17 januari 2019
  • 2 reacties
  • 428 Bekeken

Bezwaarschrift .

[privégegevens verwijderd door moderator]

15 -02-2016 heb ik Huawei toestel met mobiele internet gekregen in T Mobile shop Leiden met proefperiode van 1 maand . Ik vond internet te langzaam en ik kwam terug over 3 weken naar de winkel met Huawei . Medewerker van T -Mobile zei dat hij kontract heeft gestopt .
Later bleek te zijn dat T Mobile heeft van mijn bankrekening voortdurend 30 maanden nog geld afgeschreven voor die Huawei en mobiele internet totaal 887 euro 64 cent . Ik heb bewijzen van opzegging van kontract en teruggave van toestel en ik heb bewijzen van bankafschriften - 30 stuks .
Ik kwam twee keer terug naar de winkel om over dit te praten maar elke keer was ik doorwervezen naar klantenservice van T Mobile.
Op 12 maart 2017 heb ik bij T- Mobile winkel in Leiden tablet Samsung met mobiele internet aangevraagt met proefperiode van 1 maand . Internet was weer niet snel genoeg dus ik had 7 april 2017 tablet terug naar de winkel gebracht met verzoek abonement op te zeggen. Tablet was door Albert opgehaald van mij . Ik heb Albert gevraagt om bevestigingsbrief te schrijven voor mij gezien mijn negatieve ervaring . Albert had brief gemaakt met stempel van T Mobile shop en had abonement opgezegt . Hij zei dat ik zou nog door klantenservice gebeld worden. Collega van Albert had gebeld en bevestigt dat abonement was stopgezet en tablet in goede orde ontvangen.
Desondanks dat alles was netjes geregeld door mij , shcrijft T Mobile voortdurend 20 maanden geld van mijn bankrekening af - totaal 924 euro 97 cent .
Ik ging weer terug naar de winkel om over dit te praten en weer was ik gestuurd naar de klantenservice van T Mobile .
Bij klantenservice was gezegd dat ik moet terug naar de winkel gaan. Ik ben weer en weer van de kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels heb ik al twee bezwaarschriften ingedient ( eerste in maart 2018 , tweede in augustus 2018 ) en nooit antwoord gekregen , ik belde meer dan 30 keer naar de klantenservice , ik stuurde berichten per internet - geen reactie , geen gehoor . Als ik bel , ene Ken belooft mij terug te bellen en verdwijnt helemaal , reageert niet op mijn emails , terwijl ik had netjes alle bewijzen opgestuurd - ik hoor helemaal niets.
Ik heb bewijs van opzegging van contract en retour Samsung toestel en 20 bankafschriften .
Ik verzoek u vriendelijk en laatste keer vriendelijk kontact met mij op te nemen , die situatie op te lossen en geld totale bedrag van 1812 euro 21 cent terug op mijn bankrekening storten.
Ik ben helemaal zat dat u stuurt mij van de kaastje naar de muur .

Met groeten ,
Elena
Datum 17 januari 2019 .

2 reacties

Reputatie 2
Ik zou op een openbaar forum geen privé gegevens zetten.
Als je jouw bericht nog kunt aanpassen, zeker doen!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Geolog2002,

Dat is niet erg fraai, dat je er al zo lang mee bezig bent én dat het twee keer is gebeurd! 😮

Ik zie in ons systeem terug dat er al aan gewerkt wordt om dit verder te onderzoeken en na te gaan of er iets mogelijk is. Je kunt daar sowieso een reactie van verwachten! Als je wilt kun je mij via een privébericht (via mijn profiel) alvast de gegevens (klant- of telefoonnummers, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN) sturen van de 2 contracten waar het om gaat. Dan kan ik ook alvast met je meekijken wat er nou precies gebeurd is en of er nog iets aan te doen is!

Koopmaro had het ook al terecht aangegeven, maar plaats geen privégegevens in openbare berichten. Het is een openbare Community, dus iedereen kan er dan mee aan de haal!

Reageer