Beantwoord

BKR registratie bij lage toestel betaling

• 16 januari 2018
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Goedemiddag
Ik heb gisteren in de winkel een nieuwe telefoon besteld waarvan mij werd verteld dat er geen BKR registratie opzat omdat de kosten van het toestel onder een bepaald prijs lag. Ik lees net de bevestigingsmail en zie dat dit wel degelijk het geval is.
icon

Beste antwoord door Sam- 17 januari 2018, 09:54

Hoi Sloopy,

Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over dit onderwerp. Ik ben daarom gelijk gaan kijken over welk bedrag je een toestelkrediet hebt afgesloten.

Zoals op deze pagina staat word je pas bij het BKR geregistreerd wanneer je een krediet afsluit voor een bedrag van €250,- of hoger. Jij gaat maandelijks €9,- betalen voor je toestel, wat betekent dat je in totaal €216,- betaalt in 24 maanden. Dit bedrag ligt lager dan €250,-, dus word je niet bij het BKR geregistreerd!

Zou je kunnen aangeven in welke e-mail er wordt vermeld dat je wel bij het BKR geregistreerd wordt en hoe dit wordt verwoord? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze e-mails voor verwarring zorgen.

Ik hoop dat je op deze manier gerustgesteld bent en je meer duidelijkheid hebt. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je Sloopy. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Sloopy wat was de prijs van het toestel?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sloopy,

Ik begrijp goed dat je duidelijkheid wil over dit onderwerp. Ik ben daarom gelijk gaan kijken over welk bedrag je een toestelkrediet hebt afgesloten.

Zoals op deze pagina staat word je pas bij het BKR geregistreerd wanneer je een krediet afsluit voor een bedrag van €250,- of hoger. Jij gaat maandelijks €9,- betalen voor je toestel, wat betekent dat je in totaal €216,- betaalt in 24 maanden. Dit bedrag ligt lager dan €250,-, dus word je niet bij het BKR geregistreerd!

Zou je kunnen aangeven in welke e-mail er wordt vermeld dat je wel bij het BKR geregistreerd wordt en hoe dit wordt verwoord? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze e-mails voor verwarring zorgen.

Ik hoop dat je op deze manier gerustgesteld bent en je meer duidelijkheid hebt. Mocht je aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je Sloopy. 🙂
Bedankt voor de reacties. Ik zag dat er al eerder vragen ovef dit onderwerp waren gesteld en dat ik me dus inderdaad geen zorgen hoeft te maken. Er staat in het bericht dat ik een consumptief krediet aanga dus dat zette mij op het verkeerde been. Maar het toestel is inderdaad goedkoper dan de grens van 250 euro. Niets aan de hand dus gelukkig.
Sorry voor de verwarring. Fijne dag nog!
Reputatie 4
Badge +13
Hey Sloopy,

Dat kan natuurlijk altijd voorkomen de verwarring over een BKR registratie. Goed dat je het in ieder geval gevraagd hebt, zodat het nu allemaal duidelijk is. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel! :D

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust, we helpen je namelijk graag!

Reageer