Beantwoord

blokade niet verwijderd

• 19 september 2019
  • 3 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Gister avond betaald via iDeal
mailtje gehad dat mijn blokkade binnen een uur verwijderd zou worden
nog steeds is dit niet gebeurt! HELP!!
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2019, 15:12

Hi MBU,

Is je blokkade inmiddels verwijderd? Heb je het toestel opnieuw gestart? Het nummer dat is gekoppeld aan je forum account is een PrePaid nummer en daarvoor kun je geen blokkade hebben. Gaat het soms om een ander nummer van je? Zo ja, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi MBU,

Is je blokkade inmiddels verwijderd? Heb je het toestel opnieuw gestart? Het nummer dat is gekoppeld aan je forum account is een PrePaid nummer en daarvoor kun je geen blokkade hebben. Gaat het soms om een ander nummer van je? Zo ja, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
ik heb zojuist mijn betaling gedaan normaal werkt opnieuw opstarten altijd maar nu niet...

wanneer word mijn blokkade opgeheven ?

hartelijk dank alvast!
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik zie dat je geen blokkades hebt. Werkt alles weer naar behoren? Zou je nogmaals je toestel kunnen opstarten? Vaak duurt het even voordat het weer werkt. Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen!

Reageer