Beantwoord

blokade niet verwijderd na betaling

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Goedemiddag , ik heb mijn rekeningen betaald om een blokade te voorkomen.

ik ben toch nog geblokeerd.

zou u mij kunnen verder helpen?

ik heb namelijk mijn telefoon al een paar keer aan en uit gezet.

met vriendelijk groet ,

harley van Vliet

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2020, 14:05

Hi @harleyy1997 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je blokkades zijn verwijderd. Je hebt zelf nog wel een blokkade ingesteld voor service nummers. Die kan je verwijderen via My T-Mobile als je wilt. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @harleyy1997 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je blokkades zijn verwijderd. Je hebt zelf nog wel een blokkade ingesteld voor service nummers. Die kan je verwijderen via My T-Mobile als je wilt. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag van je!

Reageer