Beantwoord

blokade niet verwijderd na betaling

  • 27 januari 2020
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Goedemiddag , ik heb mijn rekeningen betaald om een blokade te voorkomen.

ik ben toch nog geblokeerd.

zou u mij kunnen verder helpen?

ik heb namelijk mijn telefoon al een paar keer aan en uit gezet.

met vriendelijk groet ,

harley van Vliet

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2020, 14:05

Hi @harleyy1997 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je blokkades zijn verwijderd. Je hebt zelf nog wel een blokkade ingesteld voor service nummers. Die kan je verwijderen via My T-Mobile als je wilt. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @harleyy1997 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je blokkades zijn verwijderd. Je hebt zelf nog wel een blokkade ingesteld voor service nummers. Die kan je verwijderen via My T-Mobile als je wilt. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag van je!

Hallo , 

 

ik heb gister al mijn facturen betaald maar heb nog steeds een blokkade… kunt u mij aub helpen ! 

Heb trouwens ook al een paar keer mijn toestel aan en uit gezet maar dat heeft niet geholpen ! 
 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Yousbouh 

Ik zie dat je ook zelf een topic hebt aangemaakt waar op is gereageerd. Het is in de toekomst niet nodig om je vraag te herhalen, je kunt het gewoon bij één bericht per vraag houden.

Dit topic gaat op slot.