Beantwoord

Blokkade


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hi, gisteravond heb ik de openstaande facturen die betaald moesten worden, betaald via de IDEAL link. Normaal hoort de blokkade binnen een uur opgeheven te zijn.. maar ik ben nog steeds geblokkeerd..
icon

Beste antwoord door CrisTien 10 januari 2019, 10:50

Beste @A.nn Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?
je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk!
in veel gevallen heb je dan weer verbinding. Zo niet moet je even wachten op de hulp van een moderator.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Beste @A.nn Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?
je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk!
in veel gevallen heb je dan weer verbinding. Zo niet moet je even wachten op de hulp van een moderator.
ik heb gister de facturen betaald, maar ben nog steeds afgesloten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @A.nn,

We hebben gisteren jouw betaling ontvangen en de blokkade is toen ook verwijderd. Dit is ongeveer 5 minuten voor jouw reactie gebeurd, dus was elkaar nét gekruist. Je bent ondertussen dus niet meer geblokkeerd! Ik ga er ook vanuit dat het niet nodig is, maar mocht je nog geen service hebben, start dan even je telefoon opnieuw op.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten, we zitten er klaar voor!

Reageer