Beantwoord

Blokkade

  • 13 februari 2019
  • 13 reacties
  • 232 Bekeken

Ik mijn betalingsachterstand betaald maar kan nog steeds niet op internet, hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door CrisTien 13 februari 2019, 22:08

Goedenavond, Dit is een openbaar forum. Je telefoonnummer als naam gebruiken is niet zo slim.
De moderators passen je naam binnen de 24/48 uur aan.

Nu je blokkade.
Lees hier meer info, Is de betaling verwerkt dan altijd even je telefoon opnieuw opstarten zodat je opnieuw contact maakt met het netwerk.
Groetjes!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond, Dit is een openbaar forum. Je telefoonnummer als naam gebruiken is niet zo slim.
De moderators passen je naam binnen de 24/48 uur aan.

Nu je blokkade.
Lees hier meer info, Is de betaling verwerkt dan altijd even je telefoon opnieuw opstarten zodat je opnieuw contact maakt met het netwerk.
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sander,

Dat is niet de bedoeling. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen blokkades hebt. Ook zie ik dat je nog genoeg MB's hebt. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten zoals Cristien aangeeft? Kun je ook controleren of je mobiele data wel hebt aanstaan? Mocht het dan niet werken dan hoor ik graag wat voor foutmelding je te zien krijgt. Ik help je dan graag verder! 🙂
Ik heb mijn telefoon 3 keer opnieuw opgestart, en gereset maar niks helpt.
Reputatie 7
Badge +20
Krijg je een foutmelding te zien?
Nee geen foutmelding, ook geen blokkade.
Badge +7
Hi Sander,

Welk toestel gebruik je? Ben je in Nederland? Heb je gecontroleerd of de mobiele data wel is ingeschakeld, want als je wel kunt bellen en gebeld worden nadat je geblokkeerd was. Moet het internet ook weer werken.

groeten,
R.
Ik heb een note 8 , ja ben in nederland, heb mijn mobiele data aanstaan, maar alsnog geen internet. Had ook al bij 'namen en toegangspunten' de apn enzo opnieuw ingesteld. Maar nogsteeds geen internet. Maat kan wel bellen.
Badge +7
En als je een webpagina wilt bezoeken krijg je geen foutmelding? Want de browser geeft altijd een foutmelding.

Groeten,
R.
Reputatie 4
Badge +6
Hey Hallo.

Zie je op dit moment wel 4G of 4G+ staan?
Zoja? Doe een kruistest, om te kijken of via een ander toestel wel een data sessie is.
Ook is het handig om de APN naam naar internet te zetten, dit is een terugval optie, hiermee krijg je ook een data sessie met de servers van T-Mobile.
Ook is een fabriekreset handig voor je device, soms kan die blokkade zo blijven hangen dat geen van de opties werken.

Laat me even weten hoe deze stappen zijn verlopen.
Goedemiddag

Sinds vorige week is mijn abb geblokkeerd, na het betalen van de factuur vorige week heb ik al bijna een week geen internet en niemand kan me helpen, ik heb verder geen blokkades meer staan.

Van alles al geprobeerd, netwerkinstellingen gereset, telefoon gig keer opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Ook kan ik niet bellen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @D4r_47

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door een collega. Werkt alles weer naar behoren?
Hi @D4r_47

Ik zie dat je gister bent verder geholpen door een collega. Werkt alles weer naar behoren?


Hoi Hajar,
Dank je voor je bericht, ik ben verder geholpen ja maar zonder resultaat, ik ben ook al vanochtend naar de winkel geweest maar konden me ook niet helpen. Heb ondertussen al 4 simkaart swaps uitgevoerd, alleen werkt het niet, al die Sims zeggen geen service. De oude heeft wel nog signaal en kan ik op gebeld worden, dus die gebruik ik ook, ook staat mijn oude nog geregistreerd in my t mobile app en de nieuwe niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Oef, dat loopt dan al wel een tijdje zeg. Ik zie inderdaad al enkele contactmomenten terug in ons systeem. Is ook al eens een kruistest uitgevoerd, dus dat je het simkaartje in een ander toestel test? En is dit alles al eens doorgezet naar onze specialisten? Zo niet, dan kan dat nog een volgende stap zijn om dit op te gaan lossen! Het moet natuurlijk wel allemaal goed werken.

Laat het me maar weten!

Reageer